מוטי לסרי (30) הוא דמות מוכרת במודיעין. בעיר שבה הוא מתגורר מאז היה בן 18, מכירים אותו בעיקר הודות לעיסוקו בתחום הבידור והבמה - ענף אליו נכנס זמן קצר לאחר שהחליט, כנער, שהוא חוזר בשאלה והופך להיות שחקן.
4 צפייה בגלריה
מוטי לסרי
מוטי לסרי
מוטי לסרי
(צילום פרטי)
קראו גם:
לסרי, נשוי לשרית ואב לשלושה ילדים, ביצע ממש לאחרונה צעד נועז נוסף: הוא פתח בתל אביב את "לייב Live", משרד ייצוג לבעלי כישרונות.

מכת קורונה

עד שנכנס לתחום ייצוג האמנים לסרי היה מוכר בעיקר כמי שמפעיל מזה שנים רשת משחקיות לילדים במודיעין. בימי טרום הקורונה, לפני שהווירוס השבית ונעל את מקומות הבילוי, החברה שלו היתה אחת הגדולות: הוא הציע לילדים ולהורים פארקים ניידים ואטרקציות במקומות בילוי, בקניונים, ברשויות מקומיות ובמתחמים ציבוריים.
ואז הגיעה המגיפה שטלטלה את העולם, וכמו רבים אחרים, לסרי ספג מכה אנושה. הסגירה הטוטאלית של עולם הבידור, בלי תאריך יעד לחזרה, גרמה לו לשנות מסלול ולהבין שאין ברירה – הוא מוכרח לפנות לאפיקי פעולה אחרים.
"הקורונה היתה בהחלט חבטה כואבת", מספר לסרי. "קניונים נסגרו, אירועים במאות אלפי שקלים בוטלו. במקביל ההתחייבויות הכספיות ממשיכות: על דברים שקנינו, על זכויות שימוש במותגים".
אז מה עושים?
"אשתי שרית ואני קיבלנו החלטה שלא נשברים. אי־אפשר לשקוע בדיכאון, צריך להביא אוכל הביתה, אי־אפשר לבכות 'אכלו לי, שתו לי', כי אכלו ושתו לכל העולם. אז נכנסנו לעולם הזום והפעילות האמנותית באמצעותו ויצרנו אתרי תוכן, אינטרנט, טיק־טוק, דברים שהם עולם ומלואו".
במקביל לפעילות בתחום עולם התוכן שסיפקה לו ולבני משפחתו תעסוקה ופרנסה, החליט לסרי שהגיע הזמן להסתער על עולם הטאלנטים: "החלטנו לקדם חבר'ה צעירים בעלי כישרונות שיקבלו מעטפת מלאה, תמיכה והכוונה", הוא מסביר.
4 צפייה בגלריה
לסרי בנעוריו עם המשפחה המורחבת
לסרי בנעוריו עם המשפחה המורחבת
לסרי בנעוריו עם המשפחה המורחבת
(צילום פרטי)
על מנת להקים את העסק חבר לסרי ליניב ויצמן, בעליו של teenk, אחד המשרדים הגדולים בארץ לשיווק, פרסום ותוכן לבני נוער וצעירים, ולענת בן טוב, המשמשת כעת כמנכ"לית חברת "טאלנטין", "עם כוחות כאלה אנחנו נצליח בגדול", הוא אומר.
מאז נפתחה החברה, גייסו השלושה לשורותיהם מספר טאלנטים מוכרים בעולם הבידור, בהם טיילור מלכוב, ליאון שניידרובסקי, ליהיא גרינר, אן בי ומשפחת ספיר.
4 צפייה בגלריה
שנידרובסקי
שנידרובסקי
שנידרובסקי
(צילום: דנה קופל)

בחור של חופש

זאת לא הפעם הראשונה בחייו שלסרי מתמודד עם מהפך. הוא גדל במשפחה חרדית עם עוד חמישה אחים ואחיות, למד ב"חיידר" ובישיבה, אבל בגיל 14 הבין שהוא לא שייך לעולם הזה. "לא התחברתי כי אני בחור של חופש", הוא אומר. "כשסיפרתי לאבא שלי, לזכותו ייאמר שהוא אמר לי משפט מהכתובים, 'חנוך לנער על פי דרכו', מה שסלל לי את הדרך ללמוד בפנימייה בפתח תקוה. משם הגעתי מהר מאוד ללימודי משחק בניסן נתיב. למרות החיים השונים שבחרתי, אני בקשר מצוין עם המשפחה. כל אחד מאתנו מגיע למפגשים המשפחתיים מהעולם שלו. זאת ממש ארץ ישראל היפה, שבה כל צד מכבד ומכיל את האחר". רגע לפני פרוץ הקורונה תכנן לסרי להוציא לפועל את חלומו מזה שנים: הפקת ענק מתחרה לפסטיגל. "בגלל הקורונה הרעיון נאלץ להידחות, אבל עכשיו, כשייתכן שעולם התרבות יחזור בקרוב לחיים, יש סיבה לאופטימיות", אומר לסרי.
4 צפייה בגלריה
גרינר
גרינר
גרינר
(צילום: דנה קופל)
פסטיגל זה מיזם ענק ויקר.
"יש לנו את הכסף ואת החסויות. אנחנו מתכננים מופע של עשרות טאלנטים שיספק חלופה ראויה לפסטיגל. אין לנו ספק שזה יקרה. אני לא מפחד ויש לי את הרצון, הניסיון והיכולת. אני מוקף בשותפים שיודעים מה לעשות ומרגיש שהמטרה שסימנתי אפשרית".
גם המעבר לתל אביב, העיר שבה קורה הכל, לא מרתיע את לסרי. "אני מאמין שצריך לעשות פה דברים אחרת ולעבוד סביב השעון", הוא אומר. "בתל אביב עולם הבידור זז בסלואו מושן, ואני רוצה להביא משהו אחר, לקדם עניינים, לעבוד מהר, להיות דומיננטיים, לתקתק פגישות, לא לדחות דברים, לא לעצור. אני מאמין באמרה 'יגעת ומצאת תאמין'. אף אחד לא יוכל לעצור לי את החלום".