תושבים בשכונת הנביאים במודיעין מתלוננים על כך שלמרות האיסור להשתמש במגרשי ספורט בעיר, נכנסים נערים למגרש הכדורגל "השמשוני" שבפאתי השכונה, השייך לעירייה. מדובר במגרש הממוקם בצומת הרחובות עמק בית שאן ודבורה הנביאה.
עם תחילת הסגר והטלת המגבלות, הוחל באופן גורף האיסור להיכנס למגרשי ספורט, כולל קבוצות מקצועיות של ילדים ונוער, אולם נראה כי בני נוער תושבי השכונה מפרים את ההנחיה באופן קבוע.
1 צפייה בגלריה
"נוגד את ההוראות". המגרש, השבוע
"נוגד את ההוראות". המגרש, השבוע
"נוגד את ההוראות". המגרש, השבוע
(צילום: באדיבות תושבים)
"כבר שבוע שכמעט מדי יום מגיעים למגרש בני נוער ומשחקים בו", מספר רוני דר, תושב השכונה. "מכיוון שהמגרש נעול הם קופצים מעל הגדרות או השער ונכנסים, וגם כשמסתכלים עליהם זה לא מפריע להם. הם מתאמנים כאילו הכל כרגיל".
קראו גם:
כמה מתושבי השכונה מספרים כי פנו למוקד העירוני, אולם לטענתם הפעילות במגרש נמשכת.
"יש פה קודם כל עניין של הסגת גבול, ובעיקר בימים אלה זו עבירה על החוק ופעולה שנוגדת את ההוראות", אומרים התושבים. "קרוב מאוד למגרש יש את הפארק השכונתי ובו מסתובבים במהלך היום אנשים שגרים פה בסביבה והתקהלויות במגרש ליד ממש לא מתאימות, בוודאי שהרבה פעמים החבר'ה מהמגרש מגיעים לגינה לנוח". לטענת תושבי רחוב עמק בית שאן, על העירייה לוודא כי אף אחד מתושבי השכונה לא ייכנס למגרש, גם אם הוא נמצא שם לבדו.
"ברור שאנשים קצת משתגעים, ובוודאי בני נוער שצריכים להוציא אנרגיה, אבל זה לא המקום", אומר דר, "וטוב תעשה העירייה אם תמנע את העבירות האלה על החוק".
מהעירייה נמסר: "בתקופת הסגר הוחלט על ידי העירייה לסגור את מגרשי הספורט ברחבי העיר, הנעולים בתקופה זו. לצערנו, ישנו קומץ תושבים שמטפסים על הגדרות ומשחקים במגרשים. במקרים אלה סיירי הביטחון הנקראים למקום, מוציאים את התושבים מהמגרש, ובמידת הצורך, השיטור העירוני נותן גם קנסות".
לעדכונים - חדשות מודיעין