ליל האזעקות, שבמהלכו גם פרצה שריפה כככל הנראה כתוצאה מרסיס שנחת ביער בן שמן סמוך לאזור התעשייה ליגד סנטר, הביאו את קברניטי העירייה להורות על החמרת הנחיות החירום בעיר.
2 צפייה בגלריה
פארק ענבה
פארק ענבה
פארק ענבה
(צילום: רונן כרם)
לגבי מערכת החינוך – בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולאור התייעצויות שקיים ראש העירייה חיים ביבס עם חברי הנהלת העיר וראשי האגפים השונים הוחלט שלא לקיים לימודים באף אחד ממוסדות החינוך בעיר – גני ילדים ובתי ספר.
הלימודים בכל מערכת החינוך בעיר יתקיימו רק בלמידה מרחוק, באמצעות הזום.
קראו גם:
בעקבות ההחרפה במצב הביטחוני והתגברות הירי מרצועת עזה, כולל לאזור מודיעין, הודיעה העירייה כי מספר אתרים ציבוריים נסגרו באופן מיידי: הברכה העירונית שהחל מהיום (חמישי) כל מתקניה אינם פועלים ומתחם פארק ענבה המושך אליו מדי יום אלפי תושבים שנסגר על מנת להבטיח את שלום הציבור במקרה של ירי טילים לאזור.
"זו החלטה עצובה אבל נכונה", אומרת חנה גזית, תושבת העיר הנוהגת להגיע לפארק מדי יום. "אלה ימים לא פשוטים ונקווה שיסתיימו במהרה ושהשקט יחזור לטובת כולנו, גם באמת שמגיע לנו קצת אוויר לנשימה".
בנוסף, לאור אי הוודאות בנוגע למצב הביטחוני המשפיע על תושבי העיר הודיעה עיריית מודיעין על פתיחתו של מוקד עירוני משודרג, הפועל החל מאתמול במודל של 'עיר חכמה'. מערכות המוקד מחוברות לאמצעים טכנולוגיים הפזורים ברחבי העיר ומאפשרים איתור תקלות וטיפול מהיר וחכם.
2 צפייה בגלריה
המוקד העירוני המשודרג
המוקד העירוני המשודרג
המוקד העירוני המשודרג
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)
בעירייה מדגישים כי כל תושב החש מצוקה בעקבות אירועי התקופה האחרונה יכול להתקשר למוקד (106) ולערוך שיחות עם עובדים סוציאליים מטעם האגף לשירותים חברתיים והשירות הפסיכולוגי חינוכי במידה ומדובר בילדים ובני נוער.
לעדכונים - חדשות מודיעין