בשבת לפני שבועיים נאלצו עשרות מתושבי מודיעין, שהגיעו לפארק המים העירוני באזור התעשייה ליגד סנטר, לעזוב את המקום לאחר שגילו כי לא יוכלו להיכנס לפארק המים שנסגר בשל עומס מבקרים. המשפחות המאוכזבות נאלצו לשוב לבתיהם או לחפש בריכות אחרות בסביבה.
ואם זה יקרה שוב? חסכנו לכם את החיפוש, והכנו עבורכם את המדריך המלא לשלל האופציות העומדות לרשותכם באזור מודיעין, וגם כמה זה יעלה לכם?
3 צפייה בגלריה
בריכת שחייה
בריכת שחייה
בריכת שחייה. הכי כיף בקיץ
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:

הבריכה העירונית של מודיעין

ממוקמת ברחוב עמק זבולון, במיקום מרכזי ממש, ונחשבת לאופציה לא רעה בכלל עבור מי שמחפשים קצת מים לימי הקיץ החמים. אחד היתרונות הגדולים הוא כי תושבי העיר זוכים, באופן אוטומטי (רק צריך להציג ת.ז) להנחה משמעותית בגובה חמישים אחוזים.
מחירים: על פי תעריף זה, מחירו של מנוי שנתי לבריכה העירונית עומד נכון לעכשיו על 1,788 שקלים ליחיד, זוג ישלמו 3,336 שקלים, ואם יש ילדים בסביבה, תתבקשו לשלם 600 שקלים עבור כל אחד מהם.
יש גם אפשרות למנוי עונתי, זה שממש עכשיו התחיל, ומעניק כניסה מוזלת לבריכה בין החודשים יוני ואוקטובר, במחיר של 672 שקלים ליחיד, ו – 1,312 שקלים לזוג, כשעלות ילדים היא כ – 250 שקלים לילד.
אפשר גם לרכוש כרטיסייה לעשר כניסות: במחיר של 350 שקלים לתושב העיר, ו – 700 שקלים למי שאינו גר במודיעין.
3 צפייה בגלריה
הבריכה העירונית במודיעין
הבריכה העירונית במודיעין
הבריכה העירונית במודיעין
(צילום: עיריית מודיעין)

בריכת רעות

אם תרצו מרכז נופש באווירה מעט אחרת, בסביבה יותר כפרית, אתם מוזמנים לנסות את מזלם בבריכה של שכונת רעות. בפארק המים רעות – מתחם הכולל בריכות שחייה, חדר כושר, ומגרשי ספורט שונים.
מחירים:
אם אינכם חברי עמותת המרכז, הטבה הניתנת בעיקר לתושבי השכונה, תידרשו לשלם מעט יותר, כשמחירו של מנוי שנתי לזוג עומד על 7,660 שקלים – ואם יש לכם ילדים, תשלמו עוד כמה מאות שקלים, כשהמחיר משתנה בהתאם למספר הילדים.
כך למשל תידרשו להוסיף 1,080 שקלים על הילד הראשון, 880 שקלים על הילד השני, ו – 730 שקלים על הילד השלישי (וכך הולך ופוחת התשלום ככל שמספר הילדים גבוה יותר). חברי עמותה זוכים להנחה של קרוב ל – 40 אחוזים.
ומה תקבלו במתחם? בריכה, חדר כושר, אולמות חוגים (שעל חלק מהם צריך לשלם בנפרד), והרבה פינות דשא ומנוחה – כשהמתחם פעיל כמובן שבעה ימים בשבוע.

בריכת מכבים

גם בשכונת מכבים, שכבר לפני שנים רבות הפכה להיות חלק ממודיעין, יש מרכז נופש נחמד, והוא נמצא במרחק מעבר של כביש ראשי אחד. במתחם, הממוקם בפאתי השכונה השקטה, יש שתי בריכות שחייה, אחת גדולה והשנייה לפעוטות, ומסביב מרחבי דשא, סככות צל, וכיסאות – והמקום פעיל בין החודשים מאי וספטמבר מדי שנה.
וכמובן שיש גם חדר כושר, סטודיו ממוזג לחוגים, מתחם נינג'ה לבני נוער ולילדים, ומגוון די גדול של אירועים קהילתיים.
מחירים:
מחירו של מנוי זוגי למרכז הנופש לתקופת הפעילות עומד על 1,620 שקלים, והכניסה אינה מוגבלת בשעות ובימים, כשהמרכז פתוח בכל ימות השבוע.
מי שירצו לשלב אימונים בחדר הכושר, יצטרכו לרכוש מנוי בנפרד לפעילות חדר הכושר, בעלות של 155 שקלים לחודש. כניסה חד פעמית לבריכה אפשרית גם, בקניית כרטיס במחיר של 50 שקלים.
3 צפייה בגלריה
בריכת שחייה
בריכת שחייה
בריכת שחייה. לפעמים כדאי לקפוץ מחוץ לעיר
(צילום המחשה: shutterstock)

לצאת מחוץ לעיר

מי שמוצא את המחירים יקרים מדי עבורו, יכול תמיד לבדוק ולברר אופציות אחרות, המצריכות נסיעה מעט יותר ארוכה, מחוץ לעיר, לאחד היישובים הסמוכים. מרכזי הספורט ביישובים הקהילתיים שקטים בדרך כלל הרבה יותר, ופחות עמוסים, ולמרות שהמתקנים במקומות אלה פחות אטרקטיביים – לפעמים זה שווה את השקט הנפשי, והחיסכון בכיס.
בריכת כפר דניאל, שם מנוי שנתי יעלה ליחיד 1,874 שקלים, ו – 2,874 שקלים לזוג, ומחיר למשפחה בת ארבעה נפשות – 2,990 שקלים.
בריכת שילת, בריכת שחייה שמתאימה מאוד למשפחות ולילדים לתקופת הקיץ, ושם מחירו של מנוי עונתי, בין מאי לאוקטובר, נוח יחסית: 1,250 שקלים, כשזוג ישלמו 2,000 שקלים, וזוג עם ילד 2,450 שקלים.
בריכת היישוב נוף איילון בתחום המועצה האזורית גזר, נמצאת במרחק עשר דקות נסיעה לכל היותר ממודיעין, ומציעה גם אפשרות לבריכה שקטה באווירה כפרית. הבריכה, הממוקמת בלב היישוב, פתוחה בין השעות שש ורבע בבוקר לשמונה בערב, ויש בה שעות רחצה נפרדות לנשים ולגברים, כך שהדבר יכול מאוד להתאים לחברי המגזר הדתי. על פי המידע שמפרסמים אנשי היישוב, מחירו של מנוי עונתי (מחודש מאי ועד חודש אוקטובר) ליחיד שאינו תושב נוף איילון עומד על 1,350 שקלים. זוג שיבקשו להגיע יחד לבריכה יצטרכו לשלם 2,100 שקלים, כשעבור כל ילד (עד הילד הרביעי) יש להוסיף 400 שקלים.
בריכת טל שחר ממוקמת במרחק של כ-20 דקות נסיעה ממודיעין, בפאתי המועצה האזורית גזר. מדובר אמנם בבריכה צנועה וקטנה, אבל יש בה רחבת דשא גדולה, מקומות ישיבה מוצלים, ונוף יפה שנשקף אל האופק.
הבריכה פתוחה בין החודשים מאי לספטמבר, ומחיר מנוי עונתי למי שמוגדרים תושבי חוץ הוא 1,050 שקלים ליחיד, ו – 1,350 שקלים לזוג. יש לכם ילדים? עם ילד אחד תשלמו 1,550 שקלים, ועם שני ילדים 1,700 שקלים. עוד הטבה שווה: ניתן לקנות כרטיסיות לשימוש יומי, בימי חול, במחיר של 40 שקלים לילד, 45 שקלים למבוגר.
לעדכונים - חדשות מודיעין