תופעה חדשה שהפכה נפוצה יותר ברחובות שכונות המגורים במודיעין, מטרידה מאוד את התושבים ‑ חניה של אוטובוסים וכלי רכב כבדים כמו משאיות ברחובות, דבר שמהווה לדעתם מפגע בטיחותי.
1 צפייה בגלריה
אוטובוס חונה בצורה מסוכנת במודיעין
אוטובוס חונה בצורה מסוכנת במודיעין
אוטובוס חונה בצורה מסוכנת במודיעין
(צילום פרטי)
קראו גם:
בשבועות האחרונים פנו כמה מתושבי העיר למוקד העירוני והתלוננו על חניה מסוכנת של אוטובוסים בשכונות העיר.
"יש נהג אוטובוס אחד שבכל יום חונה ברחוב עמק דותן, לא הרחק מהמרכז המסחרי שמול גבעת התיתורה, והאוטובוס שלו פשוט חוסם חלק מהנתיב בכביש, דבר שהוא מסוכן מאוד", טוען אילן לוי, תושב העיר.
"בשבוע שעבר נסעתי שם בנתיב הימני כשלצידי נסע רכב אחר בנתיב השמאלי, וכשהתקרבתי לאוטובוס הייתי קרוב מאוד לפגיעה ברכב לצידי, כי חלק מהנתיב שלי נחסם על ידי האוטובוס".
גם תושבים בשכונות אחרות מספרים על בעיה דומה שממנה הם סובלים על בסיס קבוע.
"תמיד יש איזה נהג אוטובוס או משאית שמעמיד את הרכב שלו לצד המדרכה במקום שבאופן ברור אינו מיועד לחניית אוטובוסים או כלי רכב כבדים אחרים, מהסיבה הפשוטה שהם רחבים יותר מכלי רכב פרטיים", אומר אחד מתושבי שכונת הפרחים בעיר. "בליטה של חצי מטר לתוך הנתיב יוצרת סכנה של ממש לנהגים, להולכי הרגל ולכל מי שמשתמש בדרך, וצריך להתמודד עם ליקוי בטיחותי שכזה שמגיע בדרך כלל בהפתעה כשאתה נוסע ברכב, ואז אתה צריך לבצע סטייה מסוכנת".
לטענת תושבים בעיר, הפתרון לבעיה הוא באכיפה של הנושא ובהסדרה של חניונים למשאיות וכלי רכב כבדים.
"לא רחוק מהמקום שהאוטובוס חונה ברחוב עמק דותן, יש חניון ענק של הבאים לגבעת התיתורה, אבל כנראה שהנהג גר רחוק מהחניון ואין לו חשק ללכת ברגל", אומר לוי. "כאן בדיוק צריכה להתערב העירייה כדי למנוע סיכונים לתאונות".
מעיריית מודיעין לא נמסרה תגובה.