תחת צו איסור פרסום האוסר פרטים מזהים של העצורה או הילדה, נחקרת בימים אלה בתחנת ראש העין חשד למעשים מגונים והטרדה מינית מצידה של אשת חינוך מהשפלה כנגד ילדה בת פחות מ- 14.
1 צפייה בגלריה
"האלימות חוזרת שוב ושוב"
"האלימות חוזרת שוב ושוב"
"חשד שפגעה בקטינות נוספות"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"מדובר בקשר אינטימי עם מגע והודעות בעלי אופי מיני", מספר גורם במשטרה. "הקטינה נחקרה על ידי חוקרת ילדים, שם היא מספרת על קשר שכפתה עליה העצורה, שכלל מגע, ואף הסבר איך היא יכולה לענג את עצמה. יש לנו חשד שהעצורה פגעה בקטינות נוספות". לדברי המשטרה, הפעם האחרונה שהילדה נפגעה היתה בביתה של העצורה ביום רביעי שעבר.
לדברי העצורה, מספרים במשטרה, היא אימצה את הילדה לחיקה והפכה בעבורה לבית חם ומערכת תומכת בשל קשיים של הילדה בבית משפחתה. "בחקירתה היא טענה כי מדובר בילדה מניפולטיבית אשר הגבירה את הנזקקות שלה בכדי לעורר אצלה רגשות אימהיים והיא נסחפה למערכת יחסים אובססיבית מצידה של הילדה, שלא היה בה שום גוון מיני מעולם".
בית המשפט שקרא את תיק החקירה בצירוף חוות הדעת של חוקרת הילדים שגבתה את עדות הילדה, בחר להאריך את מעצרה של אשת החינוך. "לחלק מהממצאים העולים מהחקירה לא הצליחה העצורה לספק הסברים מניחים את הדעת בחקירתה", קבע שופט המעצרים בפתח תקווה אלדד נבו, והאריך את מעצרה של האישה.
כל העדכונים - חדשות מודיעין