קרוב ל-1,000 ספורטאי נינג'ה מ-30 מכונים בארץ השתתפו באליפות ישראל שהתקיימה בשבוע שעבר בחיפה. את העיר מודיעין-מכבים-רעות יצגו כ-15 מתאמנים ממתחם my ninja בעיר.
1 צפייה בגלריה
נויה ארליך (שלישית מימין) ושי קזז (משמאל)
נויה ארליך (שלישית מימין) ושי קזז (משמאל)
נויה ארליך (שלישית מימין) ושי קזז (משמאל)
(צילום: פרטי)

ספורט הנינג'ה של ישראל גדל משמעותית בשנים האחרונות עם מאות משתתפים מכל רחבי הארץ והפך את עולם הנינג'ה לענף ספורט אמיתי ותחרותי על כל המשתמע מכך.
מלבד ארגון הנינג'ה שהוקם בישראל, ישנם מאמצים בינלאומיים להכניס את ענף הנינג'ה לאולימפיאדות הקרובות (לוס אנג'לס 2028, אוסטרליה 2032), כאשר כבר היום יש מעל 1,000 ספורטאים וספורטאיות הרשומים לארגון הנינג'ה ומתחרים בליגה המונה 18 תחרויות ומחולקת ל-6 קטגוריות גיל שונות.
המתחרה הצעיר ביותר בענף הנינג'ה הוא רק בן 7 והמבוגר ביותר בן 67. נשים וגברים המתחרים על אותו מסלול בדיוק בשונה מענפי ספורט אחרים שבהם יש הפרדה בין נשים וגברים על הפודיום או המגרש.


שחר מי און, מבעלי מיי נינג'ה במודיעין, אמר כי הקים את מרכז הנינג'ה בעיר כדי לתת תקווה והשראה לדור הצעיר שצופה מהבית, בכל הנוגע לרמת המסוגלות, לעבודה קשה ולנחישות. "זה ייתן להם בחיים את הכוח לא לוותר לעצמם וליפול כשקשה, אלא לתת פייט כדי להצליח בכל תחום".
אירוע השיא של הליגה היה באליפות ישראל שהתקיימה בסופ"ש האחרון בו זכו מתאמני מיי נינג'ה ממודיעין כשהנערות שי קזז ונויה ארליך זכו במקום הרביעי וקיבלו כרטיס לאליפות העולם שתתקיים בארה"ב. גם המקום החמישי במתבגרים שייך לעיר מודיעין, כאשר ארי טטרו קיבל כרטיס לאליפות העולם. שחר מי און מציין כי למודיעין-מכבים-רעות יש את נבחרת הילדות הגדולה בארץ.
נבחרת הנינג'ה של מודיעין התקבלה בלשכתו של ראש העיר חיים ביבס שכיבד את הספורטאים והספורטאיות הצעירים והעניק להם את הסיכה הרשמית של העיר. "במתחם מיי נינג'ה במודיעין ישנה פעילות של חמש קבוצות נבחרת המייצגות את העיר בתחרויות רבות בתחום, ילדים, עתודה, נערים ומתבגרים ונבחרת בנות.
"זאת הפעם הראשונה שיש מספר רב של ספורטאים מהעיר שעמדו בקריטריון לאליפות ישראל וזכו גם בתארים", סיכם שחר מי און את ההצלחה של העיר.