שכונת מורשת, אחת משתי השכונות החדשות הנבנות בימים אלה במערב מודיעין, הופכת בהדרגה לאחת המבוקשות בעיר, והוכחה נוספת לכך ניתנה בשבוע שעבר בשעה שדירת גג (פנטהאוז) בה נמכרה במחיר שיא של כ־4.4 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
הפנטהאוז
הפנטהאוז
הפנטהאוז
(הדמיה: יח"צ)
קראו גם:
מדובר בדירה בשטח של 181 מ"ר, הכוללת שישה חדרים ומרפסת המשתרעת על פני 165 מ"ר וממוקמת כדירה יחידה בקומה השמינית במתחם המגורים "More מורשת", המוקם על ידי חברת "More" בראשות המנכ"ל אבי מאור.
מתחם המגורים שמקימה החברה כולל עשרה בניינים עם 242 יחידות דיור שייבנו מעל שדרת עסקים ומסחר בה יפעלו כשלושים בתי עסק.
בשכונה, הממוקמת בקרבת שדרות יהודה המכבי, ייבנו קרוב ל־4,200 יחידות דיור, שרובן (3,614) יהיו בבנייה רוויה והיתרה בבתים צמודי קרקע.
בנוסף, 2,529 יחידות דיור מיועדות, על פי החלטת משרדי הבינוי והאוצר, לדיור בר השגה, ו־20 אחוז מכמות זו מיועדת לתושבי מודיעין בלבד.
נתון זה, בשילוב העובדה כי השכונה סמוכה ליער בן שמן ולדרכי גישה מרכזיות אל מחוץ לעיר, הפכו אותה ליעד מבוקש.
יובל הדס, צעיר המחפש עם משפחתו דירה במודיעין: "בשכונת מורשת יש מחירים גבוהים בהשוואה לשכונות אחרות, אבל נראה ששווה להשקיע את התוספת הזו כי יש שם פוטנציאל גדול מבחינת תשתיות ומיקום, ומחשבה על התושבים. המציאות הנוכחית חידדה בקרב אנשים את הצורך בסביבת מגורים שמשלבת אורבניות לצד שטח פתוח, ובשכונת מורשת יש את זה. בהיבטים האלה פרויקט More מציע תכנון חדשני, תכליתי ומתאים למציאות היומיומית ולכן הפנטהאוז נמכר במחיר שנמכר".