גם בימי הקורונה יצא אתמול (שני) לדרך מבצע "מתוק בלב" במודיעין. עשרות תלמידות משכבת ח' במדרשת אמית במודיעין אפו עוגיות מתוקות, וחילקו אותם למבודדי קורונה בשכונות מגוריהן. זאת במסגרת מיזם להנצחת גיל – עד שעאר ז"ל, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו על ידי מחבלי ארגון חמאס בחודש יוני 2014.
2 צפייה בגלריה
מחווה לזכרו של גיל עד שעאר
מחווה לזכרו של גיל עד שעאר
עוגיות מתוקות. מחווה לזכרו של גיל עד שעאר
(צילום: מדרשת אמית מודיעין)
זו שנה שביעית שאירוע ההנצחה מתקיים, וגם הקורונה לא עצרה אותו. תלמידות המדרשה, בהובלת ליאת וגשל, מנהלת המדרשה, אפו את העוגיות בעצמן ויצאו לחלק אותן לשכנים ולמבודדים.
"בהכוונה של המורה שלנו אדווה הכנו עוגיות שונות ואחרי שהן היו מוכנות יצאנו לחלק את העוגיות לשכנים", מספרת אחת התלמידות שהשתתפה במיזם, גליה אמיר. "הלכתי לחלק את העוגיות עם אחי הקטן והיה נחמד לראות שזה משפר את מצב הרוח של האנשים".
2 צפייה בגלריה
מחווה לזכרו של גיל עד שעאר
מחווה לזכרו של גיל עד שעאר
מתוק בלב
(צילום: מדרשת אמית מודיעין)
לכל חבילת עוגיות שחולקה צירפו התלמידות פתק הסבר בו נכתב כי מדובר במיזם שמטרתו "להרבות אהבת חינם בעם ישראל, המיועד להנצחת זכרו של שעאר".
אמו של גיל – עד, בת גלים, התרגשה לשמוע על הצטרפותן של תלמידות מדרשת עמית למיזם וחיזקה, בהודעה שהעבירה להנהלת המדרשה את התלמידות שלקחו חלק במהלך.
"העובדה שבמודיעין כמו במקומות אחרים בארץ אנשים מבקשים לעשות 'מתוק בלב' מחממת את הלב ונותנת כוחות", אומרת שעאר. "גם השנה, בצל הקורונה, התאימו האנשים את הנתינה למציאות האפשרית והשתתפו במיזם לזכרו של בננו ועל כך הערכתנו הרבה".
ליאת וגשל: "במציאות בה אנו חיים, עם האתגרים המלווים אותנו ביומיום אני רואה בקירוב הלבבות ואהבת חינם חשיבות רבה ואני שמחה שתלמידות בית הספר חווות את זה ומפיצות את זה הלאה".
לעדכונים - חדשות מודיעין