לשוטרי תחנת משטרת מודיעין, הסובלים בשגרה מריבוי משימות וממחסור בכוח אדם, יש מספיק עבודה ברחבי העיר וביישובים הסמוכים אליה, ופעילותם מגוונת מאוד.
1 צפייה בגלריה
תקף ללא סיבה
תקף ללא סיבה
סכין ואבנים
(צילום: שאטרסטוק)
ממרדף אחרי חוליות גנבי רכב, מעקב אחרי סוחרי סמים המגיעים לעיר, טיפול במטרדי רעש של בני נוער, ועד חקירה של עבירות פשיעה "שגרתיות" כמו פריצות וגניבות, אולם אתמול (ראשון) נתקלו השוטרים באירוע חריג, כזה שספק אם נראה בעיר במהלך השנים האחרונות, אם בכלל.
האירוע יוצא הדופן התרחש מעט אחרי השעה 13:30, בזמן ששוטר המשרת בתחנה חלף ברכבו הפרטי סמוך לצומת שילת בכניסה הצפונית לעיר, והבחין בשני גברים מתקוטטים.
כדי לא להתמודד לבדו מול השניים, שניהלו עימות אלים, התקשר השוטר לתחנה, משם יצאה הוראה לניידות הסיור להגיע במהירות לצומת, אז הצטרפו השוטרים לחברם בשטח, וסייעו לו להפריד בין הניצים.
השוטרים הופתעו מרמת האלימות שהפעילו כל אחד מהמעורבים בקטטה, בה נעשה שימוש גם בסכין וגם באבנים, וכן מהמהלומות שהחליפו ביניהם השניים.
לאחר שהצליחו להפריד ביניהם, ביצעו השוטרים תחקיר בשטח, במהלכו הבינו כי הסיבה לעימות החריף היא לא אחרת מאשר ריב על אישה.
השוטרים המופתעים עיכבו את שני הגברים, האחד תושב ראש העין בשנות החמישים לחייו, והשני תושב קרית גת כבן שלושים, להמשך חקירה בתחנת המשטרה.
השניים דבקו בגרסתם כי הריב ביניהם הוא "על רקע רומנטי", ולחוקרי תחנת מודיעין לא נותרה ברירה אלא לעצור אותם להמשך חקירת הפרשה, ולהרגעת הרוחות הסוערות.

קראו גם:

במהלך הבוקר, שני, אמורים חוקרי התחנה לקבל החלטה לגבי אופי המשך הטיפול בתיק, ולא מן הנמנע כי השניים יובאו לבית המשפט לצורך הארכת מעצרם.