אירוע חריג, במהלכו נדקר ונפצע באורח בינוני תושב מודיעין עילית בן 25, שהגיע לבצע קניות בכפר דיר קדיס הסמוך למודיעין, העלה את הכוננות במשטרת מודיעין ובמרחב כולו.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
עימות עם פלסטיני
(צילום: shutterstock)
הצעיר החרדי נפגע בראשו, בשעה שהגיע לכפר קדיס, שבשליטה של הרשות הפלסטינית אולם נמצא בפיקוח כוחות צה"ל, לדבריו, במטרה לרכוש במקום ביצים, גרסה שעדיין נבדקת.
ההודעה אודות פציעתו של הצעיר התקבלה במוקד 100 של המשטרה בשעות הבוקר של יום רביעי, ובמקביל לכוחות השיטור, הגיעו אל זירת האירוע גם כוחות צה"ל, הפועלים בקו התפר הסמוך למודיעין, ופינו את הצעיר אל מחוץ לכפר, שם הוענק לו טיפול רפואי ראשוני.
בהודעה שפרסמו אנשי מד"א נרשם: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר, ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. הפצוע, שהיה בהכרה מלאה, סבל מפציעת חודרת קלה".
חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי האיש נכנס מסיבה כלשהי לכפר, שם התפתח כפי הנראה עימות בינו לבין פלסטיני תושב הכפר, שעל פי החשד דקר את האיש בראשו באמצעות מברג.
השתלשלות העניינים המטרידה הביאה את אנשי משטרת מודיעין לרענן נהלים בכל הקשור להגעה של תושבי העיר והאזור לכפרים הפלסטינים הסמוכים לעיר, אליהם נוהגים תושבי מודיעין להגיע מעת לעת, לרוב על מנת לבצע קניות מוזלות או לטפל ברכביהם.

קראו גם:

"התופעה אמנם הצטמצמה מאוד בשנתיים האחרונות, אבל עובדה שיש מי שעדיין ממשיכים לסכן את עצמם בכניסה ליישובים האלה למטרת קניות או טיפולי רכב", אומר גורם במשטרת מחוז מרכז. "תושבי מודיעין ששוקלים את האפשרות להגיע למקומות האלה, מתבקשים שלא להעז ולא לנסות, כי הביקורים האלה מסוכנים מאוד".