תושבי מודיעין הנוהגים לעשות שימוש בשירותי התחבורה הציבורית של חברת קווים מהעיר לכיוון תל אביב ובחזרה, צפויים לעבור תקופה לא קלה, מאחר ואחד הקווים המרכזים, ובעיקר המהירים, על ציר זה, יבוטל החל ממחר, יום שישי.
1 צפייה בגלריה
בגלל העבודות על הרכבת הקלה. אוטובוס של "קווים"
בגלל העבודות על הרכבת הקלה. אוטובוס של "קווים"
בגלל העבודות על הרכבת הקלה. אוטובוס של "קווים"
(צילום פרטי)
מדובר בקו מספר 106, לגביו הוחלט במשרד התחבורה לבטלו למשך מספר חודשים בשלב זה בלית ברירה, מאחר והתוואי בו עובר הקו בתל אביב יהיה חסום מהשבוע הבא בשל עבודות להקמת מסילת הרכבת הקלה.
לאור ההחלטה שתשפיע על מאות רבות של תושבי מודיעין, הודיעו אנשי משרד התחבורה כי שני קווים נוספים הפועלים מתל אביב למודיעין, 111 ו-112, יתוגברו, אולם טרם פורסמו נתוני תדירות הנסיעה של קווים אלה, דבר שאמור להתבצע בתקופה הקרובה באתר של חברת קווים, המפעילה את קווי האוטובוסים האלה.
מאיר אברהם, הנוהג לנסוע בכל יום רביעי וחמישי לתל אביב לצורך לימודיו, מאוכזב מאוד מביטולו של הקו: "קו 106 הוא קו נוח מאוד, בעיקר כי הוא מגיע לתל אביב בצורה מהירה יחסית, ויש לו רק עשר תחנות בדרך עד להגעה למרכז העיר, וחבל שזה המצב, ונקווה שהוא יחזור לפעול במהרה, או שיימצא סידור אחר".
קו 111, הפועל אמנם בתדירות גבוהה יותר, ועובר במודיעין כמעט בכל רבע שעה במהלך היום, הוא קו אותו מגדירים תושבי העיר "מייגע".
"הקו אמנם פועל מחמש וחצי בבוקר עד אחת עשרה בלילה ברוב ימות השבוע, אבל הנסיעה בו מסורבלת, ורוב האנשים שעובדים בתל אביב מעדיפים להימנע ממנו", מספרת רעות דדון, תושבת מודיעין, העובדת במרכז תל אביב. "כמי שעולה לאוטובוס לנסיעה מלאה שלו, עד התחנה האחרונה ברכבת סבידור מרכז, לוקח לי לפעמים שעה וחצי פלוס להגיע לעיר, גם כי יש לקו לא פחות מ-25 תחנות בדרך, שזה הרבה יותר מקו 106 שמתבטל.
קראו גם:
"נראה שהנסיעה בחודשים הקרובים לעיר תהיה מעיקה ומתישה, ואולי ננסה את הרכבת, מי יודע".