כמו מדי שנה בחודש נובמבר, גם השנה יתקיים במודיעין מירוץ כביש מסורתי, ב-25 בחודש, יום שישי.
מדי שנה מושך אליו המירוץ אלפי רצות ורצים, ילדים, בני נוער ומבוגרים, וההערכה היא כי גם השנה, בעיקר לאחר היציאה מתקופת מגיפת הקורונה, יגיעו אלפים רבים להשתתף במירוץ האורבני, כולל כאלה שאינם תושבי מודיעין.
1 צפייה בגלריה
רצים במירוץ מודיעין
רצים במירוץ מודיעין
רצים במירוץ מודיעין
(צילום: סחלבים)
מי שיירשמו למירוץ במהלך תקופת הרישום המוקדם, עד 7 בנובמבר, יזכו למחיר מוזל לרישום למקצים התחרותיים השונים: 5, 10, ו-21.1 קילומטרים (חצי מרתון).
כחלק מהפנינג הספורט שמתכננים המארגנים, אנשי אגף הספורט של העירייה, יוכלו גם ילדים קטנים והוריהם לקחת חלק באירוע העירוני, ולרוץ למרחק של 300 מטרים המיועד לילדים בין הגילים שלוש עד שבע ולהוריהם, או מקצה מיוחד של 1.8 קילומטרים, ללא מדידת זמנים, המיועד לאוכלוסיות שונות, בהן אזרחים ותיקים ובעלי צרכים מיוחדים.
ההרשמה מתבצעת דרך אתר העירייה, או אתר מירוץ מודיעין ברשת.
בנוסף, כמו מדי שנה בשנים האחרונות, המירוץ יכלול את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים של העיר, והצפי הוא כי אלפים מתלמידי העיר יקחו בו חלק פעיל.
המועד האחרון לרישום הוא 15 בנובמבר, ומי שיספיקו ויירשמו בזמן, יקבלו בתמורה לתשלום עבור ההשתתפות באחד המקצים התחרותיים, ערכת ריצה הכוללת חולצת ריצה של חברת סאקוני, צ'יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות ופינוקים נוספים.
על המסלול ימתינו לרצות ולרצים צלמי ספורט מקצועיים, ובאמצעות רישום מוקדם ליישומון ייעודי, יוכלו הרצות והרצים לצפות בתמונותיהם מהמסלול.
מאות מתושבי העיר, חברים בקבוצות ריצה, צפויים להירשם למירוץ, המתקיים זו הפעם ה-17 ברציפות, כמו גם רצים שאינם נמנים על מועדוני ריצה הפועלים בתחום העיר.
קראו גם:
"נרשמתי בשמחה למקצה של העשרה קילומטרים, וארוץ אותו עם הבת שלי שמתגייסת בקרוב לצה"ל", אומר אייל חסדאי, תושב העיר. "אני משתדל להגיע מדי שנה ולהשתתף במקצים התחרותיים, ואנחנו גם גרים קרוב יחסית לנקודת הזינוק, כך שאת הדרך לשם אנחנו עושים ברגל, והריצה עצמה ברחובות העיר מקסימה".