בשורה טובה לקהילת החינוך הביתי במודיעין, המונה כמה עשרות משפחות, לאחר שאנשי החווה החקלאית הממוקמת בפאתי העיר, "חווה ואדם – חווה אקולוגית", הודיעו לאחרונה כי ישמחו לארח את חברי הקהילה וילדיהם על בסיס שבועי.
2 צפייה בגלריה
פעילות בחווה האקולוגית
פעילות בחווה האקולוגית
פעילות בחווה האקולוגית
(צילום: חווה ואדם - חווה אקולוגית מודיעין)
על פי פרסומי החווה, שהוקמה בשנת 2003 ובראשה עומד מאז יצחק גזיאל, יוכלו ילדי החינוך הביתי בגילאי שלוש ומעלה, להגיע אל החווה מדי יום חמישי, ובמשך שלוש שעות, מ-10:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים, לקיים מפגשי לימוד וחוויה בטבע בהנחיית אנשי הצוות של החווה.
מדובר במפגשים בתשלום, בעלות של 280 שקלים לילד לחודש. מפגשים מסוג זה נדרשים מהורי החינוך הביתי, שצריכים לעמוד בקריטריונים מסוימים מטעם משרד החינוך, המפקח על רמת ואופי החינוך של ילדי החינוך הביתי.
במודיעין מתגוררות כמה עשרות משפחות שבחרו לחנך את ילדיהם בחינוך ביתי, בעיקר ילדים מיום לידתם ועד גיל עשר, הלומדים במסגרת ביתית, כאשר מדי שנה הם נדרשים לדווח למשרד החינוך על התקדמות ילדיהם בתחומים שונים.

2 צפייה בגלריה
מלקטים בטבע
מלקטים בטבע
מלקטים בטבע
(צילום: חווה ואדם - חווה אקולוגית מודיעין)

פתיחת האפשרות לקיים שיעורים שונים בחווה האקולוגית, כמו למשל שתילה, זריעה, גידול ירקות למאכל, עבודה עם צמחי מרפא, חקלאות ובנייה באדמה, מעוררת עניין רב בקרב הורים לילדים בעיר.
קראו גם:
"רק לפני שבועיים רשמנו את הבן שלנו לחוג מדע במכון ויצמן ברחובות, וגילינו שם עולם ומלואו", מספר אבירם יואל, שבנו שייך לקהילת החינוך הביתי בעיר. "מדובר בחוג שהוא מסגרת נפלאה ללימודי מדע באווירה אחרת, והרעיון של לימודי טבע ואקולוגיה בחווה, פה קרוב לבית, קורץ לנו מאוד. אנחנו מקווים שיהיו רבים שישתפו פעולה, ובהחלט נפעל לקידום הנושא".