למה דווקא מודיעין?
"מודיעין היא עיר שלא חסר בה כלום. מבחינת חינוך, חברה, פנאי ועוד. עיר בה אני שמח לחנך את ילדיי, יחד עם עבודתי כמחנך בתיכון אמי"ת בנים מודיעין, בהיותו תיכון מוביל בארץ".
1 צפייה בגלריה
דובלה שחור
דובלה שחור
דובלה שחור
(צילום: פרטי)
אז בבית הספר
"למען האמת, פחות אהבתי את המסגרת הבית‑ספרית. ראיתי במרוץ אחר ציונים חוסר הגינות ושיפוטיות. עד היום צורמת לי המחשבה שקיבלתי זימון הורים למנהל, כי הוצאתי ציון של 70. כנראה בשל כך 'נשלחתי' לסלול דרך חיים של חינוך פורמלי ובלתי פורמלי".
פגישה בהזמנה
"הייתי מבקש לעשות לימוד של 'חברותא' אחת עם הרב קוק. הייתי שמח לשמוע איך הרב היה מתייחס לרחשי הלב בציבור בימים אלה".

קראו גם:

תוכניות לסופ"ש
"סופי השבוע שלי נועדו לזמן משפחה וחברים. למרות הפעילות והתפקיד במד"א, בשבת הטלפון שקט חוץ מעיתות חירום. זה הזמן לשבת עם הילדים, ללמוד ולשחק איתם, ולמפגשים עם החברים בקהילה. אלה רגעים שנותנים כוח לכל השבוע באנרגיות אחרות".
ספר לשבת
"אני טיפוס של עיתונים, וחייב להודות שקצת מיואש מהרבה מהכתוב שם לאחרונה, אבל בהחלט נהנה לעבור על הכל בראש טוב".
המקום שלי בעיר
"תחנת מד"א במודיעין. התחנה שוקקת חיים ומלאה פעילות של אנשים מקסימים ומיוחדים, עובדים ומתנדבים שעושים חיים 24/7 למען תושבי העיר והסביבה במקצועיות ובהתמדה. זו התחנה הפעילה ביותר בארץ ברמה ההתנדבותית, וכבוד גדול הוא לי להיות חלק ממנה יחד עם תלמידיי היקרים באמי"ת מודיעין. הקמנו יחד פרויקטים פורצי דרך בהצלת חיים, אמבולנסים קהילתיים בבתים של אנשים, הדרכות, ימי קהילה ועוד".
הצעות לשיפור
"לצערי אין מספיק הכרה בחשיבות מקצוע החינוך בעיר. אני המורה היחיד שנשאר בקהילה בבית הכנסת. המחסור במורים תושבי המקום הוא עצום, ואני כהורה בעיר מוטרד מכך שקשה למצוא במוסדות החינוך מורים ומנהלים לילדי שהם תושבי העיר. אני לא רואה דרך להיות מורה ולהתפרנס באופן שתואם את עלות המחיה בעיר".
מה חדש אצלי?
"אני נהנה כעת מהשבתון ומסיים קורס פראמדיקים. כמו כן בתפקידי אני אחראי על ניהול של כרבע ממתנדבי מד"א. אני ממונה על איזור המרכז ומרגיש סיפוק עצום להגדיל את ההתנדבות להצלת חיים בארגון ההצלה הלאומי. כמו כן אני שמח השנה להיות מורה במגמת הרפואה של חמש יחידות לימוד בהובלת הארגון".

בשער:
תלמידי כיתה ה' בבית ספר "עידנים" במודיעין
צילום:
פרטי

נופר שלומי
צילום:
קובי קואנקס

שי אלבלינג
| צילום פרטי