רבים במודיעין הביעו צער על פטירתו של מוטי גרונר ז"ל, אחד מוותיקי העיר, איש ציבור מוכר ואהוב, שהלך בסוף השבוע שעבר לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. פרט לשיח ער ברשתות החברתיות, הגיעו גם רבים לנחם את משפחתו של גרונר, האלמנה ניצה, ילדיו ונכדיו, שישבו שבעה בבית המשפחה במרכז העיר.
1 צפייה בגלריה
גרונר ז"ל עם ביבס
גרונר ז"ל עם ביבס
גרונר ז"ל עם ביבס
(צילום: פרטי)
ראש העירייה, חיים ביבס, לו הייתה היכרות רבת שנים עם גרונר, שאף כיהן במשך תקופה מסוימת כסגן ראש העירייה, פרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלו פוסט בו ספד לגרונר.
"התבשרתי בצער על פטירתו של חברי, מוטי גרונר ז"ל", כתב ביבס, "מוטי, תושב העיר, שימש שנים רבות כחבר מועצה ובתפקיד סגן ראש עיר בהתנדבות, ומילא תפקידו במסירות גם כיו"ר עמותת סחלבים".
"מוטי פעל לקדם נושאים שנגעו לליבו בחיי היומיום של התושבים, בין היתר, בתחום הנוער, הגימלאים והתרבות. לפני מספר שבועות ביקרתי את מוטי, דיברנו, צחקנו, העלינו זיכרונות וקיווינו ביחד לטוב, אולם לצערי מוטי נפרד מאיתנו. אני רוצה לחזק את רעייתו ניצה היקרה ואת הילדים והנכדים, יהי זכרו ברוך".

קראו גם:

את דרכו בתחום המוניציפלי החל גרונר דווקא בירושלים, שם התגורר, ובין השנים 1964 עד 1990 כיהן במגוון תפקידים ציבוריים בעיריית ירושלים, שהבולט שבהם היה מנהל אגף נוער, ספורט וחברה.
אל מודיעין עברה משפחת גרונר לפני למעלה משני עשורים, ובראיונות שקיים בעבר, הזכיר גרונר כי אחת הסיבות לעזיבתו את ירושלים הייתה העובדה כי העיר החלה לעבור תהליך של התחרדות, דבר שלא מצא חן בעיניו של גרונר, שהיה מזוהה במשך שנים כאיש מפלגת העבודה.
בשנת 2008 התמודד גרונר לראשונה למועצת העיר, כמספר שניים ברשימתו של אמנון מרחב, ובבחירות 2013 חבר לאלכס וינרב ושלום דהאן, אולם רשימתם לא נכנסה בסופו של דבר למועצת העיר, מה שהוביל לפרישתו של גרונר מהחיים הפוליטיים.
במהלך שנות שירותו כחבר מועצה מילא גרונר שורה של תפקידים, בראשם יו"ר עמותת סחלבים ודירקטור בחברה למתנ"סים, וקידם יוזמות רבות ומגוונות, בהן תשתיות עירוניות בתחבורה, חינוך, נוער וספורט, פעילות עסקים בסופי שבוע, ועוד.
אחד מחברי המועצה הצעירים המכהנים כיום, אלעד שמעונוביץ, הממלא את התפקיד אותו מילא גרונר בעבר ‑ יו"ר עמותת סחלבים ‑ היה זה שהחליף את גרונר בעבר באחד מתפקידיו האחרים עם פרישתו מהחיים הפוליטיים.
"הייתה לי הזכות להחליף את מוטי כמחזיק תיק תרבות, נוער וספורט בעירייה, והוא הגיע לתפקיד עם המון ידע וניסיון בתחום מעבודתו בעיריית ירושלים, וראו את זה היטב בפעילות שלו ובנושאים שהוא קידם", אומר שמעונוביץ. "תחום החברה והפנאי היה חשוב לו יותר מכל, והוא היה מאבני היסוד של העיר בתחום זה".