עזרו ליעלי לנצח לתמיד את הסרטן: בגיל 6 גילו ההורים של יעלי, יסמין ויגדל אך, סובלת מסרטן אלים והקרב התחיל. למרות גילה הצעיר וכנגד כל הסיכויים, היא הצליחה לנצח את מחלת הסרטן שהתגלתה בגופה כבר 3 פעמים אבל לפני כחודש התבשרה המשפחה כי הסרטן חזר. כעת הם מבקשת את עזרתכם. היעד: 5.5 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי. ניצחה את הסרטן 3 פעמים
(צילום: באדיבות המשפחה)
עוד לפני שהיא חוגגת יום הולדת 10, הסרטן חזר ויעלי ומשפחתה יוצאים למלחמה פעם נוספת, רק שהפעם, המלחמה מורכבת הרבה יותר. "בשביל לנצח את הסרטן פעם נוספת, יש רק מקום אחד שיכול לאפשר ליעלי לחזור לישראל בריאה, בית החולים MSK במנהטן, המקום אליו מגיעים המקרים המאתגרים ביותר בעולם", סיפרו ההורים, "בית החולים הזה מטפל בעשרות אלפי ילדים בשנה, ואחוזי הריפוי בו גבוהים מאוד. בנוסף, הוא מתמחה בסרטן הנדיר ממנו סובלת יעלי, רבדומיוסרקומה אלבאולרי".
ליעלי יש סיכוי להחלים אך הטיפול והשהייה בניו יורק מאוד יקרים. הטיפולים של יעלי יהיו כשנה לפחות. בימים אלה יוצאת משפחתה של יעלי בקריאה נרגשת לציבור הרחב, בבקשה לעזרה בתרומות שעלולות להציל את חייה. המשפחה נאלצת להשאיר הכול מאחור ולמצוא דירה למשך שנה בניו יורק ולהתחיל את החיים שלהם מחדש. לשם כך הם צריכים לגייס 5.5 מיליון שקלים, שיממנו את הטיפול המורכב והארוך הזה, ויאפשרו להם להיות לצדה.

"הכול עוצר ורק יעלי חשובה עכשיו"


יסמין ויגדל סיפרו בדמעות כיצד יעלי ניצחה במערכה הראשונה אל מול הסרטן: "המלחמה של יעלי התחילה בגיל 6. היא הבינה עוד הרבה פחות ממה שהיא מבינה היום, אבל היא הסתכלה לסרטן בעיניים, אלינו היא חייכה ועם הרופאים היא שיתפה פעולה והתלוצצה. היא נלחמה בכל הכוח שלה. הרפואה הישראלית עשתה כל מה שידעה ו-3 פעמים חשבנו שניצחנו.

קראו גם:

"זה לא הוגן בכלל שילדה אחת צריכה לנצח 3 פעמים, כמעט לבדה, אבל יעלי לא עשתה חשבון כמונו. היא נלחמה! לפני חודש התבשרנו שהסרטן חזר, בפעם הרביעית. גם הפעם יעלי תילחם, היא פשוט לא יודעת אחרת. אלא שהפעם עבור כולנו זה באמת אחרת. בגיל 10 בית זה המקום הנכון להיות בו, לא בית חולים. כל כך רצינו שזה מה שיקרה, שיעלי תהיה בבית, איתנו, עם המשפחה והחברים. השנה זה כבר לא יקרה, אבל אנחנו בונים על שנה הבאה".
המשפחה של יעלי שגרה בשוהם היא משפחה ערכית ושורשית. יגדל, האבא, שירת כלוחם ומפקד בגולני והקדיש את חייו הבוגרים למציאת פתרונות מעשיים לאתגרים סביבתיים, בדגש על מניעת זיהום מקורות המים. אחיו, דוד, נפטר מסרטן כתוצאה מחשיפה למי הקישון במסגרת שירותו כלוחם בשייטת.
"אבל יום אחד הכול מתהפך", הוסיפה יסמין ויגדל. "כשחשבנו שהכול מאחורינו, אנחנו מקבלים הודעה שהסרטן שוב חזר. אנחנו לא מוותרים ועוזבים הכול מאחור, את העבודה, הבית, ואורזים מזוודות וטסים למנהטן, לזירת הקרב החדשה, הקרב על החיים של יעלי. הכול עוצר ורק יעלי חשובה עכשיו. הפעם ברור שהרפואה בישראל כבר לא יודעת לעזור יותר, אבל יעלי מחייכת, כי הפעם, יש תקווה חדשה, גדולה מתמיד. התקווה הזאת מגיעה מניו יורק, מבית חולים מיוחד שמתמחה בסרטן הזה שיש ליעלי, סרטן שאנשים מבוגרים לא יודעים לבטא וילדות קטנות לא צריכות להכיר. אנחנו רוצים להחזיר את יעלי הביתה, אין ולא תהיה אפשרות אחרת!
"אנחנו משפחה רגילה, כזו שאוהבת את הילדים שלה, את הארץ שלה. כזו שכבר איבדה בן משפחה אחד לסרטן ולא מוכנה לאבד אף אחד נוסף. אז אנחנו מוכנים לעזוב הכול, רק בשביל הסיכוי להציל את החיים של יעלי. הסרטן מלמד אותנו לעשות המון דברים בפעם הראשונה, אחד מהם הוא לעבור את השיעור בלבקש עזרה, כי אין שום דבר שחשוב יותר מיעלי. היא לא מוותרת ואנחנו בטח שלא נוותר."
ההורים סיכמו: "כל תרומה עושה את ההבדל, בכסף, בשיתוף הקמפיין ברשתות, בגיוס אחרים. יעלי רוצה לחזור הביתה ובעיני ילדה בת 10, זה לא הרבה לבקש. תעזרו לנו לתת ליעלי את מתנת יום ההולדת הכי גדולה: סיכוי אמיתי לחיות".
לתרומות - לחצו כאן | ניתן לתרום גם בטלפון. המספר לתרומה הוא *3788 ולהקדיש את התרומה ליעלי אך