ערנות של סיירת ביטחון עירונית הביאה ללכידת חוליית גנבי רכב שפעלה בעיר בשני מקומות שונים. בשבוע שעבר תפס צוות השיטור העירוני חוליית גנבי רכבים בשעה שניסו לפרוץ ולגנוב רכב פרטי. במהלך הפעילות אף נמנעה גניבת רכב נוסף ברעות וכן נעצרו שמונה שוהים בלתי חוקיים בפעילות אכיפה שהייתה בשכונת מורשת.
1 צפייה בגלריה
נתפסה חוליית גנבי רכב
נתפסה חוליית גנבי רכב
נתפסה חוליית גנבי רכב
(צילום: עיריית מודיעין)
האירוע התחיל בשעה 23:30 כאשר סיירת ביטחון של העירייה הבחינה בשלושה צעירים חשודים באזור חניון קפית בעמק זבולון. הסיירת דיווחה למוקד העירוני ולמקום הגיע, בתוך זמן קצר, כוח של השיטור העירוני שתפס את השלושה, בזמן שניסו לברוח מהמקום באמצעות רכב מילוט.
בחיפוש על השלושה וברכב המילוט נמצאו כלי פריצה ומפתחות מזויפים. בדיקה של צוותי הביטחון העלתה כי השלושה ניסו לפרוץ לרכב פרטי, שחנה במקום, אולם משהבינו כי הם ניצפו על ידי הסיירת הם ויתרו על הרכב וניסו להימלט מהמקום, אולם התגובה המהירה של צוותי השיטור העירוני הביאה ללכידתם.

קראו גם:

השלושה, שני צעירים מרמאללה וצעיר נוסף מאזור ירושלים, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת משטרת מודיעין. מקרה נוסף של גניבת רכב, שנמנע באותו הלילה, היה ברעות. במקרה זה צוות שיטור עירוני נוסף הבחין ברכב החשוד כגנוב ולאחר מרדף קצר הגנבים פרקו מהרכב וברחו מהמקום.
לאירועי גניבות הרכבים קדמה פעילות ללכידת שב"חים (שוהים בלתי חוקיים), שנערכה בשעות הערב המאוחרות בשכונת מורשת. הדבר נעשה במסגרת הפעילות השגרתית של המשטרה, מג"ב והשיטור העירוני באכיפה המוגברת שנעשית בשכונה, הנמצאת בתהליכי הקמה ואיכלוס מואצים. במהלך הפעילות הגיע כוח גדול למתחם בנייה בשכונה, הסמוך למבני מגורים, שכבר אוכלסו. צוותי הביטחון ערכו חיפושים באתרים ובמהלכם נתפסו שמונה שב"חים. במקביל, במהלך הימים הקרובים תחל העירייה בהליכים משפטיים מול מנהלי אתרי הבניה.