פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב כבר מעבר לפינה וההורים נערכים לקראתה בקניית הציוד הנדרש, אך יש כאלו שידם אינה משגת. לכן, כמו מדי שנה, הוחלט לקיים את הפרויקטים הקהילתי במסגרתו עובדי האגף לשירותים חברתיים אוספים בקיץ ילקוטים עבור ילדי משפחות קשות יום.
2 צפייה בגלריה
ילקוטים לילדי מודיעין
ילקוטים לילדי מודיעין
ילקוטים לילדי מודיעין
(צילום: עיריית מודיעין)
קראו גם:
בימים האחרונים נערכו חלוקות ילקוטים וערכות ציוד לימודי אשר תרמו עמותות ועסקים בעיר. עמותת "חזון לישראל" תרמה 90 ילקוטים. בנק דיסקונט תרם 40 תיקים במסגרת גיוס פרויקט תיק לכל ילד, יוזמה של בנקאי בסניף מודיעין בנק דיסקונט עמית בינר, אשר אוסף תרומות זו שנה רביעית למטרה הזו. עמותת מאור למודיעין בשיתוף עסקים בעיר, תרמו 90 ערכות של ציוד לימודי.
רכזת המתנדבים, רונית שטייגמן בניאן, ציינה כי לפי נתוני האגף, כל הילדים שנזקקו לילקוט חדש, קיבלו מענה, והוסיפה כי כעת כבר שוקדים באגף לאתגר הבא – לוודא שלכל המשפחות הנזקקות בעיר יהיה שולחן חג ערוך ומכובד בחגי תשרי המתקרבים.
2 צפייה בגלריה
ילקוטים לילדי מודיעין
ילקוטים לילדי מודיעין
פרויקט שהפך למסורת
(צילום: עיריית מודיעין)
משנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב: "שוויון חברתי חייב לבוא לידי ביטוי הן באופן מהותי והן באופן פיזי. ועל כן אני מבקש להודות לכל השותפים לפרויקט אשר בזכותם כל ילדי העיר כולל לקוחות האגף יתחילו את שנת הלימודים מנקודת זינוק שווה".
כל העדכונים - חדשות מודיעין