מודיעין נרתמת לעזרה: בעיר עדיין מתקשים לעכל את מעצרם של נטלי ומורדי אוקנין, אך בשירותי הרווחה כבר נכנסו לפעולה על מנת לסייע לבנם המשותף של השניים.
1 צפייה בגלריה
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
(צילום: מתוך הפייסבוק)
לאחר שראש העירייה, חיים ביבס, שוחח עם שירז, בתה של נטלי, והציע כל עזרה שתידרש, כולל ניצול קשריו הטובים עם בכירים בממשלת ישראל, נכנסו לתמונה גם אנשי האגף לשירותים חברתיים.
קראו גם:
מאז סוף השבוע האחרון מגיעים נציגים מהאגף, אנשי מקצוע מתחום הרווחה והעבודה הסוציאלית, לבית המשפחה, שם מתגורר בנם המשותף של השניים המוגדר כילד עם צרכים מיוחדים. אנשי המקצוע של האגף מסייעים בטיפול בילד, והבטיחו לבני המשפחה כי ידאגו לכל צרכיו.
בני המשפחה עצמם מעדיפים בשלב זה לשמור על שקט ולא להתראיין לכלי התקשורת השונים מחשש כי חשיפה שלהם לציבור גדול עלולה לפגוע במאמצים לשחרור נטלי ומורדי.
"זו מקרה קשה ולאף אחד מאיתנו לא ממש ברור איך צריך להתנהל ובשלב זה המקסימום שאנחנו יכולים לעשות הוא לתמוך בכל בני המשפחה", אומר גורם בעירייה ומוסיף: "יש המון רצון של תושבים לסייע למשפחה אבל כרגע נראה לנו שהם צריכים בעיקר את השקט, ואנחנו פה כדי לדאוג שזה יקרה".
כאמור, כפי שפורסם ב"מיינט מודיעין" אתמול (ראשון) ממתינים בני המשפחות של בני הזוג להתפתחות בסוגיית מעצרם, כדי לדעת האם להוציא אל הפועל קמפיין לגיוס המונים ברשתות – צעד שהם עשויים להזדקק לו במידה ומעצרם של בני הזוג יוארך, והם ייאלצו להסתייע בשירותיהם של עורכי דין.
לעדכונים - חדשות מודיעין