"זה שוק די רציני מה שקרה פה, קשה להאמין שזה הגיוני, נשמע יותר כמו סרט". חבריהם של נטלי ומורדי אוקנין, תושבי מודיעין, מתקשים לעכל את התרחיש שהחל בצילום ארמונו של ארדואן במהלך טיול בטורקיה, למעצרם של בני הזוג המודיעיניים בחשד לריגול, והארכת מעצר ממושכת שהוחלטה בבית המשפט הטורקי.
1 צפייה בגלריה
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
(צילום: מתוך הפייסבוק)
במהלך היום (ראשון) צפוי לעלות קמפיין רשת לגיוס המונים עבור עלויות המשפט ועורכי הדין הצפויות להם. לדברי שירז, אחת מבנותיה של נטלי, ההחלטה על פתיחתו של קמפיין הרשת לגיוס הכספים התקבלה במהלך סוף השבוע לאחר שבני המשפחה הבינו כי ייתכן, והשניים ייאלצו לשהות בטורקיה עוד זמן רב עד שיתאפשר להם לחזור לישראל.
קראו גם:
"אנחנו מלאי אמונה ותקווה שנטלי ומורדי יחזרו לישראל כמה שיותר מהר ואנחנו מתפללים שזה יקרה ושיהיו בשורות חדשות וטובות, אבל בינתיים אנחנו פועלים בכל המישורים", אומרת שירז ל"מיינט מודיעין".
חברים של בני הזוג מקווים כי הבשורות הקשות שהתקבלו במהלך סוף השבוע ישתנו במהרה. "לא ממש ברור איך הגענו למצב הזה", אומר אחד מחבריהם של נטלי ומורדי ומוסיף: "טורקיה היא מדינה עוינת וידוע שמצב בתי המעצר שם לא מזהיר, אז נקווה שכל הסיוט הזה, עבורם ועבור המשפחות שלהם, יסתיים בתוך מספר ימים, משהו טוב חייב לקרות".
מי ששוחח לאחרונה עם בני משפחתם של בני הזוג, שאלה נישואיהם השניים, הוא חבר מועצת העיר אילן בן סעדון, המכיר היטב את נטלי ומורדי.
"יש לי היכרות רב שנים עם נטלי ומורדי ובימים האחרונים הייתי בקשר עם אחות של נטלי ועם בתה", אומר בן סעדון. "נציגי העירייה נמצאים בקשר רצוף עם המשפחה ואני בטוח שהחום והאהבה שיעניקו להם תושבי מודיעין שתמיד יודעים 'להיות שם' כשצריך".
כמו רבים אחרים, סבור בן סעדון כי המשבר החמור יכול להיפתר בסיוע בכירי המדינה. "אני שמח שנשיא המדינה נכנס לתמונה כי אני באמת מאמין שבמצב היחסים כרגע הוא היחיד שיכול לייצר את התקשורת הנכונה והאמתית כדי לסיים את הסיפור ההזוי הזה אליו נקלעו נטלי ומורדי. אני מבקש לחזק את ידי המשפחה בתקווה שנראה את השניים במהרה בארץ הקודש, ולהבטיח שנמשיך לעמוד לרשותם תמיד".
לעדכונים - חדשות מודיעין