תאונת פגע וברח שהתרחשה בשעות הערב של יום שבת האחרון, במהלכה נפגע נער תושב מודיעין מרכב בו נסעו ככל הנראה שתי צעירות, מעוררת שיח ער בקרב תושבי העיר, במיוחד בין אלה המתגוררים בקרבת זירת התאונה: בסמוך לרחוב עמק איילון מספר 40 בשכונת הפרחים בעיר.
1 צפייה בגלריה
"פסי ההאטה לא מרתיעים". קטע הכביש המסוכן
"פסי ההאטה לא מרתיעים". קטע הכביש המסוכן
"פסי ההאטה לא מרתיעים". קטע הכביש המסוכן
(צילום פרטי)
תושבי השכונה טוענים כי קטע הכביש המדובר מסוכן מאוד, וכי בעבר כמעט והתרחשו בו תאונות עם נפגעים.
מדובר על איזור צומת הרחובות עמק איילון וחרצית, בקרבת החלק המערבי של פארק עמק איילון, שם לטענת תושבי הרחוב נהגים נוסעים במהירות גבוהה מהמותר.
אמו של הנער, שנפגע בתאונה בעת שרכב על אופניו, פירטה באחת הרשתות החברתיות על נסיבות האירוע, במטרה לאתר את הנהגת שפגעה בבנה.
"נהגת צעירה ביונדאי i30 כסופה דרסה את הבן שלי וברחה מהמקום", כתבה האם. "איתה ברכב הייתה עוד בחורה צעירה. מיותר לציין שמדובר בתאונת פגע וברח שתועדה. את הילד פינו באמבולנס, והמשטרה כמובן מעורבת".
לדברי תושבים ברחוב, עוד לפני התאונה הם חששו מאוד לשלוח את ילדיהם הצעירים לאיזור הפארק מבלי שיהיה מי שישגיח עליהם בשעה שהם חוצים את הכביש בצומת המדובר.
"עיקול הכביש במקום הזה, שגם ככה מרגיש כמו כביש מהיר, שרבים טסים בו, מפחיד מאוד", אומר רונן דיקנוף, תושב הרחוב. "יש שם נהגים שנוסעים במהירות של קרוב ל־100 קמ"ש, לא משהו שמתקרב בכלל למינימום המותר לנסיעה בתוך העיר".
על אף שברחוב יש פסי האטה, מספרים תושביו כי הדבר אינו משפיע על הנהגים החולפים במקום.
"זה הקטע האחרון של הכביש הזה, שהוא אחד הכבישים המהירים בתוך העיר, ואנשים מרגישים שהם באוטוסטרדה", אומרים התושבים. "מי שעף פה במהירויות כאלה, פסי ההאטה לא מרתיעים אותו".
קראו גם:
מהמשטרה נמסר בתגובה: "האירוע מוכר בהיבט התעבורתי, אולם עד כה טרם הוגשה תלונה. ככל שתתקבל תלונה כמקובל, תיפתח חקירה בהתאם" .