דורון שולדנפרי, 72, אחד מאנשי העסקים ויזם הנדל"ן המוכרים במודיעין, הובא הבוקר (רביעי) למנוחות, לאחר שנפטר יומיים קודם לכן.
1 צפייה בגלריה
דורון שולדנפרי ז"ל
דורון שולדנפרי ז"ל
דורון שולדנפרי ז"ל
(צילום מתוך פייסבוק)
שולדנפרי, עורך דין בהכשרתו, היה בעבר אחד מבעלי השליטה בחברת הנדל"ן "ליגד", ובשנים האחרונות עמד בראש חברה אותה ניהל, בשם "דורון שולדנפרי בע"מ", שעסקה ביזמות ובניירות ערך.
הוא זכור במיוחד כמי שהיה בין הראשונים, ביחד עם אחיו גיל, שותפו העסקי בעבר, להקים את מבנה המשרדים הראשון בפארק הטכנולוגי בצפון מערב העיר, "ליגד סנטר", במתחם שרבים לא האמינו בפוטנציאל הטמון בו, והפך בשנים האחרונות לאחד ממתחמי המשרדים והלוגיסטיקה הגדולים באיזור השפלה והמרכז.
בשנת 2008, מספר חודשים לפני הבחירות לראשות העירייה, בידיעה כי הוא דמות מוכרת בעיר ובאיזור, החליט שולדנפרי להתמודד על תפקיד ראש העירייה, במירוץ שכלל חמישה מתמודדים: חיים ביבס, יגאל צדוק, אמנון מרחב, אלכס ויינרב והוא עצמו.
אולם על אף התקוות הגדולות, ולמרות קמפיין צבעוני ו"בועט", במהלכו כינה את עצמו "בולדוזר", נחל שולדנפרי מפלה, כשהגיע למקום האחרון מבין חמשת המתמודדים, וזכה לתמיכה של 957 מתושבי העיר בלבד.
באחד הראיונות שהעניק מספר שנים לאחר מכן, לא הביע שולדנפרי חרטה על המהלך, ואמר: "הבחירות שינו את חיי, וגם אם הייתי נבחר לחבר מועצה, האופי לא היה מכתיב לי שאשב שם כל חמש השנים, גם כחבר סיעה בודד".
קראו גם:
מנחמים רבים, בני משפחה, שותפים לעסקים ברחבי הארץ, מכרים, חברי מועצת העיר בהווה ובעבר, ותושבי העיר, הגיעו להלוויה שהתקיימה בבית העלמין העירוני, ואמרו מילים חמות על שולדנפרי, שלאחר מותו השאיר אחריו אישה, אסטריה, וארבעה בנים.