בעיריית מודיעין מתמודדים בימים אלה עם סוגיה המטרידה רבים מתושבי העיר: קשיים בקליטה סלולרית בשכונות מורשת ונופים, ובאיזור מתחם העסקים ליגד סנטר בצפון העיר.
1 צפייה בגלריה
"מפריע להתנהלות". ליגד סנטר
"מפריע להתנהלות". ליגד סנטר
"מפריע להתנהלות". ליגד סנטר
(צילום: חורחה נובומינסקי)
בשבועות האחרונים התגברו התלונות בנושא, דבר הפוגע בהתנהלותם השוטפת של התושבים.
רונן פיירו, המתגורר בשכונת מורשת: "אנחנו אמנם גרים בשכונה חדשה, אבל לא הגיוני שיהיו פה בעיות קליטה כל כך חמורות, בטח כשיש פה כבר כמה מאות תושבים. יש שעות שאני יושב בדירה או מסתובב ברחוב שלנו, ואני לא מצליח להוציא הודעות או לשלוח מיילים, וזה מתסכל".
גם אבירם לוי, המנהל עסק מזון בליגד סנטר, מספר על בעיות דומות.
"העסק שלנו נמצא בחלק הצפוני של מתחם ליגד סנטר, איזור שיש בו אלפי עובדים, מבקרים ואורחים, ויש דקות ארוכות שהטלפון הנייד פשוט תקוע", מספר לוי. "זה כמובן בעייתי ומפריע, גם להתנהלות של עסק, וגם להתנהלות יומיומית של אדם שרוב חייו תלויים במכשיר הזה".
לטענת תושבים בשכונת נופים, הפתרון לבעיה הוא פשוט ‑ הצבתה של אנטנה סלולרית נוספת באיזור הקרוב למערב העיר ולשכונות החדשות.
"זה חשוב בכל היבט - ברמה האישית, העסקית והבטיחותית, לתקשורת למשל מול גופי חירום", אומר אור עדי, תושב שכונת נופים. "יש תוכניות להצבה של אנטנה סלולרית באיזור, אבל חשוב שזה יקרה עכשיו, כי המצב כרגע בעייתי, ואם לא יהיה שיפור זו תהיה בעיה גדולה עוד יותר".
קראו גם:
מהעירייה נמסר: "העירייה פועלת מול חברות הסלולר על מנת להרחיב את פריסת האנטנות בעיר, כולל כמובן בשכונות החדשות. במקביל, בוחנת העירייה אפשרות שימוש בטכנולוגיות חדשות, על מנת לשפר את הקליטה ברחבי העיר".