התרגשות גדולה נרשמה בסוף השבוע האחרון בקרב מאות אימהות המתגוררות ברחבי מודיעין – מכבים – רעות, זאת מכיוון שאחרי שנתיים של הקפאת פעילות בשל מגיפת הקורונה, אושרה חזרתו לפעילות מלאה של מיזם מאמאנט מודיעין.
ביום חמישי האחרון, בשעות הערב, התקיימו באולמות ספורט במתחמי בתי ספר בעיר עשרות משחקים, ובחלקם לקחו חלק מספר קבוצות חדשות, שהתווספו לעשרות הקבוצות הפעילות בעיר, ומורכבות כולן מאימהות לילדים בבתי ספר שונים ברחבי העיר.
2 צפייה בגלריה
חוזרת למגרש אחרי שנתיים. חברות מאמאנט
חוזרת למגרש אחרי שנתיים. חברות מאמאנט
חוזרת למגרש אחרי שנתיים. חברות מאמאנט
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"זאת היתה התרגשות גדולה ממש, להגיע לאולם, להריח את הפרקט ולשמוע את המשפחות מעודדות ביציעים - עידוד שנשמע גם מתחת למסיכות שבני הזוג והילדים עטו", אומרת רעות פלדמן, אחת השחקניות. "כיף אמיתי לשחרר קצת אגרסיות, לרוץ ולקפוץ על המגרש, ולפגוש אימהות מקסימות אחרות משכונות בכל העיר".
מי שעוד חזרה לשחק אחרי שנתיים של השבתה כפויה, היא חברת מועצת העיר לשעבר, עדי מן, פעילה מרכזית בענף ומי שהיתה מבין המקימות והמארגנות של ליגת מאמאנט בעיר בראשה עומדת פזית אבגר גז. "אחרי שנתיים של חוסר וודאות בתוך הכאוס של הקורונה, שמחנו לשמוע שהוחלט שהשנה 'אי אפשר להפסיק את המנגינה הזאת'", אומרת מן. "היה כיף גדול ממש לחזור לשחק, ואל תעצרו אותנו, אנחנו לגמרי על זה".
2 צפייה בגלריה
בהרכב מלא. מאמאנט מודיעין
בהרכב מלא. מאמאנט מודיעין
בהרכב מלא. מאמאנט מודיעין
(צילום: פרטי)
ההחלטה להוציא אל הפועל את עונת המשחקים למרות העלייה בתחלואה, התקבלה לפני למעלה מחודש, ולפני מספר שבועות, זמן קצר לפני תחילת הגל החמישי, השתתפו מאות שחקניות תושבות העיר, בערב מיוחד בו הוכרז על פתיחת העונה.
סגן ראש העירייה שלמה פסי, המשנה לראש העירייה אלעד שמעונוביץ ומנהל אגף הספורט עדי דויטש הגיעו לכנס הפתיחה שבו נכחה גם מנכ"לית מאמאנט ישראל קארין איינס, והבטיחו להמשיך ולתמוך בפעילות האימהות.
משחקי ליגת מאמאנט העירונית ימשיכו להתקיים תחת המגבלות אחת לשבוע, בדרך כלל בימי חמישי בערב.
כל העדכונים - חדשות מודיעין