אנשי השירות הווטרינרי העירוני של מודיעין־מכבים־רעות הצילו לאחרונה חתול שהיה במצב בריאותי חמור, דבר שזכה להערכה רבה מצד בעליו ומצידם של חובבי בעלי חיים נוספים המתגוררים בשטח העיר, שהביעו את הערכתם על נחישותם של אנשי השירות הווטרינרי.
בעלת החתול, אווה אהרונוב, תושבת מרכז העיר, מספרת כי החליטה להזעיק את אנשי השירות הווטרינרי לאחר שגילתה כי אחד החתולים בהם היא מטפלת מזה שש שנים, העונה לשם מילקי, אפאתי לחלוטין.
1 צפייה בגלריה
מילקי החתול. נלחמו על חייו
מילקי החתול. נלחמו על חייו
מילקי החתול. נלחמו על חייו
(צילום: אווה אהרונוב)
קראו גם:
"מילקי הוא חתול שבדרך כלל הוא במצב מעולה, אנרגטי, שובב ומקסים, ובאותו היום ראיתי חתול גמור, שלא הצליח להוציא יללה מהפה, שכב שרוע ומעורפל, ולא נתן לי אפילו לגעת בו, דבר שלא קרה מעולם", משחזרת אהרונוב. היא הזעיקה למקום את אנשי השירות הווטרינרי ואף יצרה קשר ישיר עם הווטרינר העירוני, ד"ר עופר עינב.
לאחר כחצי שעה הגיעו לחצר הבניין בו מתגוררת אהרונוב פקחי השירות הווטרינרי, ערכו למילקי בדיקה קצרה, ממנה עלה כי מצבו אכן חמור וכי נשקפת סכנה לחייו. מיד לאחר שהגיע למשרדי השירות הווטרינרי עדכנו אנשי השירות את אהרונוב כי מצבו קשה מאוד וייתכן שלא ישרוד.
"אמרו לי שמסרתי להם פגר, וככה זה נראה, אבל לא ויתרתי", מספרת אהרונוב, "ואכן, אחרי חמישה ימים של מלחמה על חייו, מילקי ניצל".
לאחר שהתאושש - להערכת הווטרינר המטפל, מהכשת נחש - הוחזר מילקי לאהרונוב. "השכנים היו בטוחים שמילקי מת, והיו שמחים לראות שהוא חזר לחצר", מספרת אהרונוב, "ועל כך מגיעה תודה ענקית לד"ר עינב, ולכל הצוות שלו, על הטיפול המסור, ועל כך שלא ויתרו על מילקי לרגע".
כל העדכונים - חדשות מודיעין