ים עדיין אין במודיעין, אבל גם אצלנו עונת הרחצה תיפתח רשמית ב-22.5 עם בריכות, אטרקציות ומגלשות מים שממתינות לכם בפארק הנופש והספורט ובבריכה העירונית. עם זאת, יש מי שחושב שמחירי הכניסה שנקבעו על ידי העירייה גבוהים מדי, ותוהה מדוע אין אפשרות לרכוש כרטיסיה.
2 צפייה בגלריה
פארק הנופש והספורט במודיעין
פארק הנופש והספורט במודיעין
פארק הנופש והספורט במודיעין
(צילום: עיריית מודיעין)
בעירייה מעדכנים כי בעקבות פניות רבות של תושבים ומבקרים על קור המים במגלשות ובבריכה החיצונית בפארק המים, נערכה בדיקה, והותקנו במקום משאבות חימום אשר יסייעו בהעלאת הטמפרטורה של המים, והפיכתה לנעימה יותר.
מה מחכה לכם בפארק הנופש, שנפתח בספטמבר 2020 קצת לפני פרוץ הקורונה?
בריכה חצי אולימפית מקורה אשר מיועדת לשחיינים, מתקן גלישה המדמה גלישת גלים, בריכת זרמים, והאטרקציה המרכזית בפארק: מתקן "עולם הילד" לפעוטות וילדים הכולל מגלשות מים צבעוניות. זאת בנוסף למזנון, מלתחות, חדר כושר וחדרי סטודיו לחוגים שונים ומגוונים.
במקביל, תיפתח גם הבריכה העירונית הוותיקה. במתחם הבריכה פועלת בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת ילדים רדודה מקורות, וכן ישנם שטחי דשא וגינון מוצללים, חדר כושר, חוגים, ושיעורי שחייה.
בעירייה ובמנהלת אופק ציינו כי הקו המנחה של מחירי הכניסה הוא "שמירה על מחירים נוחים ביחס לבריכות וחדרי כושר אחרים הפועלים בעיר ובסביבתה על מנת לאפשר לכל התושבים ליהנות מהבריכה ומחדר הכושר, זאת תוך שמירה על רמת מתקנים ושירותים גבוהה המתאימה למתקנים הטובים והמובילים בישראל".
כמה תעלה לכם כניסה?
2 צפייה בגלריה
מחירון הכניסה לפארק המים במודיעין
מחירון הכניסה לפארק המים במודיעין
מחירון הכניסה לפארק המים במודיעין
(צילום מסך: עיריית מודיעין)
מנגד, רבים מתושבי העיר דווקא סבורים כי מחירי הכניסה לפארק המים היו יכולים להיות נוחים יותר.
"שמחתי לראות שנפתחה הרשמה לפארק המים ולמתחם כולו, אבל אני לא מבינה למה אין אפשרות לרכוש כרטיסיות", אומרת רינה לוי, תושבת העיר. "בכל מרכז נופש או בריכה באזור יש אפשרות לרכוש כרטיסייה של בין חמש לעשר כניסות, שהיא מוזלת, כמובן בהשוואה לרכישה של חמישה או עשרה כרטיסים נפרדים".
לוי פנתה להנהלת מרכז הספורט והנופש, אולם לא קיבלה תשובה מספקת. "נאמר לי שגם בשנה שעברה לא היו כרטיסיות, תשובה שהיא לא ממש לעניין. וגם אמרו לי שהמחירים הם זולים יחסית, ומי שמגיע מחוץ לעיר משלם פי שניים, דבר שלא ממש עוזר לי".
ראובן אבני, תושב העיר, טוען כי בכל מקרה, המחירים המוצעים גבוהים, ואינם משקפים התחשבות מצד העירייה או מנהלי המתחם כלפי משפחות ברוכות ילדים.
"יש לנו חמישה ילדים, ולפי המחירון, על מנת לעשות מנוי לחמישה חודשים, ולכלול בו את כולנו, אני צריך לשלם 2,300 שקלים לאשתי ולי ולילד הראשון, ועוד 500 שקלים על כל ילד נוסף, זו הוצאה מטורפת. בלית ברירה, מה שנעשה הוא מה שעשינו בקיץ שעבר, ונגיע אחת לחודש, אחרת לא נוכל לעמוד בזה. זה מבאס, אבל זה מה שיש. בשאר הימים נלך לים".
לעדכונים - חדשות מודיעין