תושבים ממודיעין, הפעילים במחאה נגד הרפורמה המשפטית, אינם נחים לרגע, עובדה אותה מרגישים עשרות אלפים מתושבי העיר.
1 צפייה בגלריה
כ-4,000 איש הפגינו
כ-4,000 איש הפגינו
"המדינה הולכת לאבדון". כ-4,000 איש הפגינו
(צילום פרטי)
החל מהשבוע מתקיימות מדי ערב הפגנות מחאה המוניות מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין בשדרות מנחם בגין בעיר, ונראה כי בימים האחרונים גדל מספר המוחים, ואף נרשמה עלייה בתעוזה של המפגינים, שחסמו כבישים וצמתים בכניסות לעיר.
אמש (יום ראשון) התקיים אירוע רב-משתתפים ברחבת קניון עזריאלי, אליו הגיעו כ-4,000 מפגינים, ובעיצומו נערך "טקס" מיוחד, במהלכו הוענק לשר לוין "פרס מנעול העיר", להבדיל מפרס מפתח העיר, כשהדובר על במה הכריז: "אני מתכבד להעניק ליריב את פרס מנעול העיר, כי בזכותך אנחנו תקועים, לא זזים קדימה, רק אחורה".

במקום מפתח העיר, מעניקים לשר המשפטים לוין את מנעול העיר
(צילום פרטי)

מי שהפתיעו והצטרפו למחאה היו קבוצת אזרחים ותיקים, דיירי מתחם הדיור המוגן עזריאלי פאלאס, שבשעה שבה התקיים אירוע המחאה, עמדו ברחוב הסמוך למתחם, נופפו בדגלים, וקראו: "דור המייסדים עבור הנכדים", וזכו לתמיכה של עוברי אורח.
מובילי המחאה העירונית הצהירו אתמול כי במהלך השבועיים הקרובים יתקיימו אירועי מחאה על בסיס יומי מול ביתו של השר לוין, ובסוף השבוע יימשכו המחאות ברחבת קניון עזריאלי, וגם באיזור צומת שילת, שנחסם ביום שלישי שעבר על ידי אלפי מפגינים.

דיירי עזריאלי פאלאס מפגינים "למען הנכדים"

קראו גם:

"זה הזמן שלנו עכשיו, אין זמן אחר, ואסור לשבת בבית, המדינה הולכת לאבדון", אומר אבירם מלצר, אחד מתושבי העיר, משתתף קבוע בהפגנות מול בית השר לוין. "נעשה מה שצריך כדי להביא להפסקת החקיקה המטורפת, נשבש ונשתק, נחסום ונצעק, כי פשוט אין לנו ברירה אחרת".