לראשונה מאז הקמתה לפני למעלה משני עשורים, לתחנת המשטרה במודיעין יש מפקדת, וזאת לאחר שבתום טקס חגיגי שהתקיים ביום ראשון השבוע, נכנסה לתפקיד סנ"צ לינור לוי, שהחליפה את מפקד התחנה היוצא ‑ סנ"צ רונן נגר.
1 צפייה בגלריה
סנ"צ לוי וסנ"צ נגר
סנ"צ לוי וסנ"צ נגר
סנ"צ לוי וסנ"צ נגר
(צילום: דוברות המשטרה)
סנ"צ לוי, 44, נשואה ואם לשלושה, מתגוררת ביישוב נווה אילן הסמוך לירושלים. היא מילאה בעשור האחרון מגוון תפקידי פיקוד במשטרה, בהם מ"פ במג"ב ירושלים, ראשת לשכת שיטור קהילתי במרחב ציון במחוז ירושלים וראשת ענף שיטור במחוז.
עם מינויה הרשמי, הפכה סנ"צ לוי למפקדת־אישה הרביעית בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.
קראו גם:
תחנת מודיעין, עליה מפקדת מהשבוע סנ"צ לוי, אחראית על קרוב ל־100 אלף תושבים, ואנשיה מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, שהראשי בהם הוא העובדה כי העיר סמוכה לקו התפר, מה שמחייב שיתוף פעולה הדוק עם כוחות מג"ב וצה"ל הפועלים באיזור. סנ"צ לוי תידרש, מיד בתחילת שירותה, להתמודד עם תופעת גניבת כלי הרכב, הקשורה לקירבת העיר לקו התפר, תופעה המטרידה מאוד את קברניטי המשטרה במחוז ואת התושבים, ומציבה בשנתיים האחרונות את העיר בצמרת דירוג הרשויות המקומיות שמתחומן נגנבים כלי רכב.
"אני מודעת לגודל האחריות ולמורכבות המקצועית שהתפקיד הזה דורש", אומרת סנ"צ לוי, "ומול עיניי עומדים השוטרים והשוטרות, הקצינים והקצינות, אנשים ערכיים ואנושיים, שמשקיעים את נשמתם בעבודה הקשה הזו".
תחנות נוספות בארץ עליהן מפקדות נשים:
פתח–תקווה
מעלות
בית שאן