אם אתם חובבי בשר, יש סיכוי לא קטן ששמעתם על תופעת ה"פיטמאסטר" – ארוחת בשרית שסועדיה יושבים סביב מכין האוכל, וצופים בתהליך הכנתו, באירוע שהוא מעין משתה אבירים.
2 צפייה בגלריה
מגיע עד הבית. כפיר גולדהמר
מגיע עד הבית. כפיר גולדהמר
מגיע עד הבית. כפיר גולדהמר
(צילום: אפיק גבאי)
לאחרונה נבחר אחד מתושבי מודיעין, כפיר גולדהמר, 43, בעליה של מסעדת פיטמאסטר בפתח תקווה, להיכלל ברשימה מכובדת המציבה את בית העסק שבבעלותו במקום ה-12 מתוך עשרות מסעדות ברחבי הארץ, בתחרות שערכה אחת מרשתות הטלוויזיה.
חדשות טובות מבחינתם של חובבי הז'אנר הוא כי גולדהמר פתח לאחרונה, ביחד עם שותפים, מסעדת פיטמאסטר נוספת במתחם חוצות אלונים שבעמק יזרעאל, אבל הוא מוכן "להופיע" גם פה, ליד הבית, רק צריך ליצור איתו קשר ולהזמין אותו להכין את הבשר באירוע שלכם.
"כן, אם יש דרישה, אני גם מקיים אירועים פרטיים, אין לי שום בעיה עם זה", אומר גולדהמר, "והכל כמובן בכיף גדול".
אגב, אל תחום עולם הבשר נכנס גולדהמר רק לפני מספר שנים, וזאת אחרי שנים ארוכות של שירות במשרד הביטחון בתחום האבטחה.

2 צפייה בגלריה
טטאקי סינטה
טטאקי סינטה
טטאקי סינטה
(צילום: אפיק גבאי)

הוא גם היה בין אלה שהקימו את קהילת הפייסבוק הגדולה של חובבי הבשר בישראל: "הפיטמאסטרים, קהילה לקרניבורים בלבד", המונה כיום קרוב ל-50 אלף חובבי בשר מכל רחבי הארץ.
ואם אתם רוצים ללמוד קצת על תהליך הכנת הבשר מידיו של המומחה, אתם יכולים להיכנס לדף הפייסבוק שלו ולצפות בסרטונים שהוא הפיק, חלקם עם ילדיו, במטבח ביתם בעיר.
"המסעדה מציעה קונספט של מופע קרניבורי. זו לא מסעדה רגילה, אלא שואו של ממש", מסביר גולדהמר. "כאן אין תפריט, אף אחד לא יודע מה הוא יקבל באותו הערב כי הפיטמאסטרים שלנו מתחלפים ערב ערב, וכל אחד בתורו בוחר את מנות הבשר שהוא הולך להופיע איתן. הקהל מזמין מקום מראש למופע הזה שמתרחש כל ערב החל מהשעה 20:00 בערב ל'סרוויס' אחד בלבד בן שעתיים וחצי, שבמהלכו מגיעים הסועדים ויושבים בשולחנות אבירים לצד אנשים שהם לא מכירים.
קראו גם:
"כולם יחד מול הפיטמאסטר שעומד במרכז המסעדה עם מיקרופון ומסכי ענק, והם צופים בשואו של הפיטמאסטר שקוצץ, חותך, מלהטט בבשר, ומשתף את הקהל בחוויה, שווה ממש".