למעלה ממאה צועדים, חלק מהם תושבי מודיעין, הגיעו אתמול (שלישי) אחר הצהריים אל מאהל המחאה של תנועת "דרכנו", שהוקם בגינה הציבורית מול ביתו של שר המשפטים תושב העיר, יריב לוין, וזאת כחלק ממחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט שיזם ומוביל השר.
1 צפייה בגלריה
"שלוש רשויות לארץ שלי". בדרך אל בית השר
"שלוש רשויות לארץ שלי". בדרך אל בית השר
"שלוש רשויות לארץ שלי". בדרך אל בית השר
(צילום פרטי)
צעדת המחאה, המאורגנת על ידי יא יא פינק, חבר רשימת מפלגת העבודה שהתמודד בבחירות האחרונות לכנסת, יצאה ביום ראשון השבוע מתל אביב, וחבריה צועדים מדי יום עשרות קילומטרים במטרה להגיע ביום חמישי הקרוב אל רחבת בית המשפט העליון, תחת הכותרת "צעירים למען הדמוקרטיה".
בשבוע שעבר נקבע כי אחד המוקדים בהם יעצרו הצועדים יהיה מאהל המחאה שהוקם בשבוע שעבר מול ביתו של השר לוין, ואכן, הגיעו אתמול עשרות מוחים אל המאהל, רבים מהם תושבי מודיעין, שליוו את הצועדים מנקודת המפגש שנקבעה מראש: רחבת קניון עזריאלי במרכז העיר.
כשהם צועדים ברחוב שדרות מנחם בגין, שם מתגורר השר לוין, קראו המפגינים קריאות מחאה נגד מהלכו המתוכנן של השר, הזוכה לגיבוי מלא של כל ממשלת ישראל.

צועדים אל בית השר לוין
(צילום פרטי)

עם הגעתם של הצועדים והמפגינים אל מאהל המחאה, נשאו חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה), וח"כ מיכאל ביטון (המחנה הממלכתי), דברים בפני הנוכחים, וקראו לציבור שלא להישאר אדיש למצב ולצאת לרחובות.
על אף שלפני שבוע הותקפו כמה מהמפגינים במאהל על ידי תושבים ברחוב, עבר האירוע בשקט, ופעילי המחאה הכריזו שוב כי אירועי המחאה נגד רפורמת השר לוין יימשכו בתקופה הקרובה.
בין מארגני האירוע במודיעין היה חבר מועצת העיר איתי אלמוג-בר (מודיעין חופשית), שגם הוא מדגיש כי המחאה שהחלה בעיר וברחבי המדינה, תהיה ממושכת.

קראו גם:

"אנחנו במאבק ארוך וחשוב למען העתיד של מדינת ישראל, ובימים אלה אנחנו נעים מהפגנה להפגנה, והכל מול שלטון מושחת, שמטרתו הפיכת ישראל לדיקטטורה", אומר אלמוג-בר. "המהלכים המאיימים עלינו יובילו לקריסה כלכלית, לפגיעה בביטחון המדינה, ובסופו של דבר לחורבן המדינה. על כל האזרחים למחות נגד מהלכים אלה, והצעדה היום, וההפגנות לאורך כל הימים, הם צעדים חשובים של התנגדות אזרחית, כדי להגן על המדינה ואזרחיה".