פרשה של עבירות מין חמורות נחשפה אמש (שני) על ידי משטרת מודיעין, בשעה שאנשי מחוז מרכז של המשטרה אישרו כי גבר בשנות הארבעים לחייו, שהתגורר בעבר בעיר, נעצר בשעות הערב של יום ראשון השבוע בחשד לביצוע שורה של עבירות מין קשות בבתה של בת זוגו לשעבר.
1 צפייה בגלריה
תקיפה חמורה
תקיפה חמורה
דיון בדלתיים סגורות
(צילום המחשה: shutterstock)
חוקרי משרד הנוער של משטרת מודיעין פתחו ביום ראשון בחקירת המקרים, לאחר שנערה בת 16 הגיעה עם אמה לתחנת המשטרה העירונית, וביקשה להתלונן על עבירות מין שבוצעו בה לטענתה לפני מספר שנים.
מאחר וחוקרי הילדים שקיבלו לידיהם את הטיפול במקרה התרשמו מאמינות עדותה של הנערה, הואצו מהלכי החקירה בתיק, ומספר שעות לאחר מכן, תוך שיתוף פעולה עם אחת מתחנות המשטרה המשתייכות למחוז דרום של המשטרה, נעצר החשוד במעשים.
מדובר בגבר שהיה במשך מספר שנים בן זוגה של אמה של הנערה, עזב את מודיעין ועבר לגור בעיר בדרום הארץ לאחר הפרידה מבת זוגו.
על פי החשד, העבירות אותן תיארה הנערה התבצעו בדירת אמה, וטרם הובהר כמה זמן נמשכו המעשים בהם חשוד בן הזוג לשעבר של האם.
מאחר ומדובר בקטינה, נוהל הדיון בעניינו של החשוד בדלתיים סגורות, ובצורה זו צפוי להימשך כל ההליך הפלילי בתיק.
בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט, אישר השופט שדן בתיק להאריך בשלב זה את מעצרו של האיש עד ליום שישי הקרוב, אז על פי ההערכה, יבקשו שוטרי תחנת מודיעין להאריך שוב את מעצרו במטרה למצות את החקירה בעניינו.
יצוין כי מדובר בתיק החקירה השני הנוגע לעבירות מין כלפי ילדות או נערות שנפתח החודש בתחנת משטרת מודיעין.

קראו גם:

רק לפני שבוע וחצי עצרו חוקרי התחנה תושב העיר בשנות הארבעים לחייו, לאחר ששתי נערות בגיל העשרה הגישו נגדו תלונה בטענה כי הוא ביצע בהן מעשים מגונים בשעה ששהו בדירתו לבקשתו, על מנת לתת שירותי בייביסיטר לילדיו.