אישה בשנות ה־70 לחייה, תושבת היישוב חשמונאים, נפטרה השבוע באופן פתאומי, ובעיתוי טראגי, בעיצומו של טקס החינה של בתה.
1 צפייה בגלריה
החגיגה נגמרה במוות פתאומי
החגיגה נגמרה במוות פתאומי
החגיגה נגמרה במוות פתאומי
(המחשה: שטרסטוק)
קראו גם:
האירוע העצוב התרחש בשלבים הראשונים של טקס החינה שהתקיים בבית המשפחה בנוכחות עשרות רבות של מוזמנים – בני משפחה, מכרים וחברים.
זמן קצר לאחר תחילת האירוע, כאשר האורחים רוקדים על רחבת הריקודים, התמוטטה לפתע האם.
הנוכחים במקום, שהבינו כי האם נמצאת במצב חירום, החלו לבצע בה החייאה עד להגעתם של כוחות ההצלה, אולם מאמציהם לא הועילו והאם נפטרה. סיבת המוות המדויקת עדיין אינה ידועה.
"זה היה פשוט נורא, נורא, אין מילים לתאר", מספרת אחת האורחות בחינה, חברה ותיקה של המנוחה. "הערב התחיל בשמחה גדולה, אבל אז קרה מה שקרה וכולם נכנסו להלם. קשה בכלל לחשוב על סיטואציה שכזו, על אמא שמתמוטטת ומאבדת הכרה באירוע משפחתי, מול בני המשפחה הקרובים לה ביותר. אני הגעתי לאירוע בשמחה, וזה אחרי שלא ראיתי את החברה שלי במשך תקופה ארוכה, גם בגלל הריחוק שכפתה עלינו הקורונה, והמזל הוא שעוד הספקנו לדבר. יצאתי משם ממש בתחושה שלמרות המקרה הטראגי, היה לי סוג של מזל, כאילו משהו עליון זימן לי פרידה ממנה".
פרסום דבר פטירתה של האישה באחת הרשתות החברתיות הוביל לגל גדול של תגובות.
רבים מהמגיבים היו חבריה ומכריה של האישה, שנדהמו מהשתלשלות העניינים הטראגית כמו כל מי ששמעו על המקרה.
במהלך ימי השבעה שהתקיימה השבוע, הגיעו אל בית המשפחה מאות רבות של מנחמים, שביקשו לעודד את בני המשפחה. הללו התמודדו השבוע לא רק עם האירוע הקשה, אלא גם עם החלטה שהיה עליהם לקבל - האם לערוך את חתונת הבת שאמורה להתקיים על פי התוכנית המקורית ביום ראשון הקרוב.
"באמת שאין מילים לנחם את בני המשפחה, ונותר רק לחבק אותם חזק־חזק ולהזדהות עם הכאב", אומרת אחת מתושבות היישוב. "נקווה כולנו לימים בריאים ושלווים, לבשורות טובות לכולנו".