תקופת חג סוכות וימי חול המועד, בוודאי בימים שאחרי דעיכת מגיפת הקורונה, היא הזדמנות מצוינת לצאת, לבד, בזוג או בהרכב משפחתי מלא, לבילוי קולינרי באחת המסעדות הקרובות למקום מגוריכם, מבלי להיתקע בפקקים – וכדי שגם אתם תוכלו לעשות את זה בשבוע הקרוב, הכנו עבורכם רשימה קצרה של חמש מסעדות במודיעין, ששווה להגיע אליהן בשבוע הקרוב.

סלטים, פסטות ודגים - מסעדת קפית

חובבי האוכל החלבי יוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות במסעדת קפית הכשרה, הממוקמת בסמוך לפארק ענבה, ברחוב עמק זבולון 1, בקרבת שכונות המגורים של מודיעין.
5 צפייה בגלריה
סלט בקפית
סלט בקפית
סלט בקפית
(צילום באדיבות המסעדה)
כאן אפשר לא רק לאכול ולשתות, אלא גם לקיים אירועים של עד 250 איש, כשהתפריט כולל סלטים, פסטות, דגים וקינוחים חלביים.
התפריט, שכולל גם ארוחות בוקר מוכרות, מציע מנות ראשונות שונות במחירים של בין 15 שקלים (למשל קרם ארטישוק ושום קונפי) ועד 24 שקלים לשתי לביבות בטטה או כרישה.
במנות העיקריות: פוקאצ'ות ופסטות במחירים של בין 59 ל-74 שקלים, וכן קינוחים כמו עוגות גבינה ופאי תפוחים.
את התפריט המלא ניתן לראות כאן
הגעה באמצעות ווייז: קפית מודיעין

גחלים בנוסח ירושלמי - מסעדת קסבה

מסעדת קסבה הכשרה ממוקמת במע"ר של מודיעין, ברחוב דם המכבים 37, ומציעה מגוון רחב של מאכלים בשריים וכמובן שתוספות לצידם.

5 צפייה בגלריה
שיפוד בקסבה
שיפוד בקסבה
שיפוד בקסבה
(צילום באדיבות המסעדה)

המקום מוגדר כ"מסעדת גחלים אותנטית המשלבת בתוכה מסורת ירושלמית רבת שנים, חום משפחתי וטעמים של בית, לצד חדשנות ומסע קולינרי".
ואכן, לצד המאכלים המוצעים לסועדים, אפשר לרכוש במקום בשרים בקצבייה, להגיע ולקנות אוכל בשוק אוכל מיוחד המתקיים מדי יום שישי, לבלות בערב טברנה הנערך במסעדה בערבי ימי שני, או אפילו לקיים אירועים במסעדה.
המחירים הוגנים, וכוללים מנות פתיחה במחיר של 21 שקלים (חומוס גרגרים) או 32 שקלים (חומוס בשר), ועד מנת ממולאים ביתיים במחיר של 39 שקלים.
מנת סטייק פרגית במשקל של 300 גרם תעלה 64 שקלים, ועל מנת צלעות טלה תשלמו 119 שקלים.
התפריט המלא כאן
הגעה באמצעות ווייז: קסבה – בשר על גחלים במודיעין.

קוקטייל עם נוף לפארק - מסעדת פאזה

למי שרוצים ליהנות מארוחה עם נוף אל פארק ענבה בכניסה למודיעין, כדאי לקפוץ למסעדת פאזה, הממוקמת בכניסה הצפונית לפארק, ברחוב עמק זבולון 1, ומוגדרת כבר-אוכל, ואכן, פרט למנות הרגילות, תוכלו למצוא בתפריט לא מעט משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים.

5 צפייה בגלריה
מנה בפאזה
מנה בפאזה
מנה בפאזה
(צילום באדיבות המסעדה)

המסעדה, הפועלת במשך כל ימות השבוע, משעות אחר הצהריים המאוחרות, כוללת איזור מקורה וסגור, וגם רחבת דשא ירוק בה ניתן לשבת כל עוד מזג האוויר מאפשר זאת, ובנוסף לכך ניתן לקיים במקום אירועים עבור עד 120 מוזמנים.
בתפריט המסעדה ניתן למצוא מגוון רחב של מנות, וכן מנות מיוחדות לילדים. מנות הפתיחה נעות בין 26 שקלים (לחם פרנה פראזי), לכנאפה בשר במחיר של 46 שקלים, ועד מנות עיקריות מושקעות כמו מבחר המבוגרים (65-84 שקלים), וכן מגוון גדול של קינוחים וקוקטיילים.
את התפריט המלא ניתן לראות כאן.
הגעה באמצעות ווייז: פאזה, מודיעין מכבים רעות.

כשאיטליה פוגשת את תימן - פיצה צ'יז

אם פיצות, מאכלים איטלקיים, או טוסטים ומאכלים בצקיים אחרים בתנור הוא מה שבא לכם, לכו לסניף פיצה צ'יז הכשר למהדרין, הממוקם ברחוב עמק דותן 66 בעיר, במרכז מלר"ז הוותיק.

5 צפייה בגלריה
פיצה בפיצה צ'יז
פיצה בפיצה צ'יז
פיצה בפיצה צ'יז
(צילום באדיבות המסעדה)

כאן תוכלו לקבל כל מה שבא לכם לאכול ולשתות, לשבת בבית העסק, בפארק הסמוך, או פשוט לקחת איתכם ולאכול ברכב או בבית.
תפריט המסעדה מגוון מאוד וכולל מבחר גדול של פיצות, ממגש משפחתי עשוי בצק מחמצת ללא חומרים משמרים במחיר של 25 שקלים, דרך מגש משפחתי עם גבינת מוצרלה במחיר של 32 שקלים, ועד מנות פסטה בשמנת במחיר של 22 שקלים, ומגוון רחב של מאפי בצק שונים כמו זיוה (22 שקלים), מלוואח (20 שקלים), וג'חנון עם עגבניות מרוסקות ורוטב חריף (20 שקלים).
את התפריט המלא ניתן לראות כאן.
הגעה באמצעות ווייז: פיצה צ'יז מודיעין מכבים רעות.

המבורגר כמהין או סלט עם גבינת פנחס? - BBB מודיעין

אם המבורגרים זה הקטע שלכם, מסעדת BBB מודיעין היא המקום עבורכם. היא ממוקמת ממש במרכז העיר, במרחק הליכה משדרות המע"ר, ברחוב מתיתיהו הכהן 11.

5 צפייה בגלריה
מבחר המבורגרים ב-BBB
מבחר המבורגרים ב-BBB
מבחר המבורגרים ב-BBB
(צילום באדיבות המסעדה)

המסעדה, הפועלת במשך כל ימות השבוע, כוללת אזור ישיבה פנימי מקורה וחצר נחמדה בה אפשר לשבת, כולל כורסאות חוף, ולאכול ולשתות כל מה שמתחשק לכם (משקאות קלים, בירות או קוקטיילים), כשמוזיקה נעימה מתנגנת ברקע.
המנות הראשונות כוללות מגוון רחב של מאכלים בשריים או חלביים, כמו סלט ירקות וגבינת פנחס (49 שקלים) או כנפיים בציפוי פריך (42 שקלים).
בא לכם מנה עיקרית? המבחר פה גדול, החל מהמבורגר במשקל 160 גרם במחיר של 56 שקלים, דרך המבורגר מנתחי בקר, טלה ושווארמה במחיר של 66 שקלים, ועד המבורגר כמהין עם בקר וגבינת גאודה במחיר של 82 שקלים. כל מנה מגיעה עם תוספת לבחירה.
קראו גם:
את התפריט המלא ניתן לראות כאן.
הגעה באמצעות וויז: BBB מודיעין.