עשרות משתתפים - ילדי גני ילדים , בני נוער, צעירים ומבוגרים ממודיעין, לקחו בשבוע שעבר חלק בטורניר השחמט הגדול של העיר, מסורת אותה מקיימת עמותת סחלבים מדי שנה במהלך השנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
"אירוע כיפי ומותח". אחד המשחקים בתחרות
"אירוע כיפי ומותח". אחד המשחקים בתחרות
"אירוע כיפי ומותח". אחד המשחקים בתחרות
(צילום: "סחלבים")
הטורניר התקיים, כמו בכל שנה, בבית סחלבים במרכז העיר, וכלל התמודדות מותחת בין עשרות השחקנים בקטגוריות גיל שונות, רובם המכריע חברים במועדון השחמט העירוני שמנהלת עמותת סחלבים, ובו פעילים במשך כל השנה מאות שחקניות ושחקנים, בני כל הגילים.
מי שיזם את התחרות ועמד בראשה היה אלון כהן, בעליה של חברת "יורושחמט", המפעיל ברחבי העיר חוגי שחמט, וזאת בתמיכתם של העמותה ואגף הספורט העירוני.
במהלך השנה האחרונה רשם המועדון העירוני לשחמט התקדמות משמעותית, כשחבריו, שהשתתפו במספר תחרויות ברחבי הארץ, הצליחו להפעיל לדרג א' של מועדוני השחמט בישראל.

2 צפייה בגלריה
משתתפי התחרות
משתתפי התחרות
משתתפי התחרות
(צילום: "סחלבים")

בסיומה של תחרות מותחת וצמודה ברוב הקטגוריות, הגיעו חמישה מתמודדים למקומות הראשונים: רוני שרף (מדורגים), ארבל שרן (בוגרים), אלדד גולדרינג (כיתות ד' ומעלה), עילאי רוט (כיתות ב' ו-ג'), וטומי רגב (גילאי גן וכיתות א').
אבירם אורן, אחד ממשתפי התחרות, מספר: "זה היה אירוע כיפי ומותח, ויפה היה לראות כל כך הרבה אנשים שמגיעים ונהנים לשחק את 'משחק המלכים'.
קראו גם:
"אחרי שנתיים של קורונה, וזמנים בהם אנשים לא יכלו להתאסף, היה מקסים לראות המון חבר'ה מגילים שונים, שבאים לעשות את הדבר שהם הכי אוהבים, וכל הכבוד למנצחים".