אירוע מרגש, שכל כולו מוקדש לנשים תושבות מודיעין החולות בסרטן, או שהחלימו מהמחלה, יתקיים במרכז העיר ביום ראשון הקרוב, 23 באוקטובר, בשעה 19:00.
2 צפייה בגלריה
מארגני האירוע
מארגני האירוע
מארגני האירוע
(צילום פרטי)
תחת הכותרת 'אחותי בוורוד', כאות הזדהות עם הקמפיין של האגודה למלחמה בסרטן המתקיים החודש, להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד, ייערך אירוע צעידה וריצה, והפנינג ספורט וריקודים במתחם המע"ר בעיר.
על הפקת האירוע, בו יקחו חלק גם מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה בר חיים, וראש העירייה, חיים ביבס, אחראים כמה מתושבי העיר, ובראשם הפעילה החברתית אילנית בן ימין, המתמחה בהפקה וארגון של אירועים ציבוריים וקהילתיים, הפעילות החברתיות כרמית צור ועדי מן, ויו"ר הסניף העירוני למלחמה בסרטן, ניסים זריהן.
מי שירצו להשתתף באירוע הצעידה והריצה ישלמו סכום סמלי של 20 שקלים עבור רכישת חולצת האירוע, וההכנסות יועברו לאגודה למלחמה בסרטן.

2 צפייה בגלריה
כרזת המירוץ
כרזת המירוץ
כרזת המירוץ
(צילום פרטי)

"אני בכל פעם לוקחת את האירוע הזה למקום אחר, והפעם החלטנו על הפנינג ספורטיבי, ויהיו גם ריקודים וגם צעידה עם בלונים ורודים זוהרים, אירוע קהילתי של החולים, המחלימים והתושבים שתומכים באנשים היקרים האלה", מסבירה בן ימין.
לדבריה, קיום האירוע בתאריך שנקבע הוא משמעותי ומרגש במיוחד עבורה.
"איבדתי את אמא שלי השנה, ובעבר היא גם חלתה בסרטן, אבל לא נפטרה מהמחלה עצמה, ותאריך האירוע הוא תאריך יום ההולדת של אמא שלה, וזה מתחבר לי בצורה מרגשת מאוד לעשייה הזו", היא מספרת. "אני עובדת קשה במשך שבועות על האירוע, שהוא בשיתוף המרכז הרב-תחומי בעיר בהנהלת ד"ר אורנה מגר, ואנחנו מאוד שמחים על כך, ויש לנו פה גם הרבה מתנדבים שעוזרים לנו מאוד, והצוות שאיתי נפלא.
קראו גם:
"רשימת ההולכות והצועדות כמעט מלאה, ממש עוד רגע היא תיסגר, ואני מקווה שיגיעו כמה שיותר אנשים, כי הולך להיות אירוע באמת משמעותי, מרגש וחשוב".