כמו בכל שנה בימי חול המועד פסח, השנה בימים ראשון עד שלישי בשבוע הבא, יתקיימו ברחבי מודיעין והסביבה מגוון אירועי תרבות ועוד לציבור התושבים.
2 צפייה בגלריה
הפנינג ואירוע שירה. נאות קדומים
הפנינג ואירוע שירה. נאות קדומים
הפנינג ואירוע שירה. נאות קדומים
(צילום: אלדד מאסטרו)
במסגרת "אירועי חג האביב" שיזמה מחלקת האירועים של העירייה, שהחלו בשבוע שלפני החג, יתקיימו בימים ראשון ושני אירועים קהילתיים חינמיים לציבור הרחב.
בשדרת המע"ר, בין השעות 17:00 עד 21:00, יתקיים הפנינג חגיגי שיכלול דוכני אמנות ומכירות פריטי וינטג' ואספנות, מיצגי פסלים חיים, מתחם "משחקים של פעם", הפעלות לילדים, מופעי רחוב, ובכל ערב בשעה 20:00 – מופע מוזיקלי.
מי שמחפשים מקום נוסף לבלות בו בימי חול המועד, ישמחו לשמוע כי מוזיאון החשמונאים במרכז העיר יפתח את שעריו בימי החול של החג לכניסה חינם.
הכניסה מותנית בהרשמה מראש באתר בנק הפועלים – פרויקט "אתרים פסח", והיא נפתחה במוצאי שבת, כשעדיין אפשרי לשריין מקומות לביקור במוזיאון החווייתי, העוסק במורשת החשמונאים - מסמלי ההיכר של מודיעין.
אירוע נוסף עליו אחראים אנשי אגף התרבות והאירועים של העירייה, הוא חגיגת המימונה המסורתית של העיר, שתתקיים ביום רביעי, 12 באפריל, בשעה 21:00, בלובי הכניסה לבניין העירייה – הכניסה חופשית.

2 צפייה בגלריה
דוכני אומנות ומכירות פריטי וינטג' ואספנות. הפשפשוק
דוכני אומנות ומכירות פריטי וינטג' ואספנות. הפשפשוק
דוכני אומנות ומכירות פריטי וינטג' ואספנות. הפשפשוק
(צילום באדיבות עיריית מודיעין)

מגוון של פעילויות חג בחול המועד, לכל המשפחה, אפשר למצוא גם בפארק נאות קדומים הסמוך לעיר.
כמו בכל חג, מציעים עובדי הכפר מגוון רחב של פעילויות ואירועים, שיתקיימו בשטח הפארק רחב הידיים בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי (איסרו חג) של השבוע הבא.
סיפור יציאת מצרים, תחת הכותרת "עלילות יוסף במצרים", יתקיים בימים ראשון, שני וחמישי, במסגרת הפנינג שיימשך בין השעות 9:00 עד 17:00.
ההפנינג יכלול סיור במסלולי הפארק, למרחק קצר וארוך יותר, בו יוכלו המשתתפים ללמוד על חייו של יוסף במצרים ובארץ כנען, ואף לקחת חלק בבנייה של לבני בוץ ותבן, טוויית חוטים מצמר, ומשחק במתחם לגו תנ"כי.
ההשתתפות בפעילות זו היא חינם לילדים עד גיל שלוש, ובתשלום של 55 שקלים מגיל שלוש ומעלה.
פעילויות חול המועד פסח באתר ייחתמו בסיור ערב אל תוך השקיעה, ואירוע שירה ממיטב שירי ארץ ישראל, שיתקיים ביום חמישי, 20 באפריל.

קראו גם:

את המופע המוזיקלי יובילו האחים צנחני, ועלות הכניסה לאירוע היא 110 שקלים, ו-100 שקלים במכירה מוקדמת באתר האינטרנט של פארק נאות קדומים.