תושבים במודיעין מתלוננים על קושי להוריד נוסעים בתחנה המרכזית בעיר.
לטענת התושבים, לפני כחודש וחצי בוצעו בחלק שהיה מיועד להורדת נוסעים עבודות שהפכו חלק גדול ממנו לאיזור המיועד לחניית נכים בלבד, וכתוצאה מכך הצטמצם מאוד שטח העצירה עבור מי שמביאים נוסעים לתחנת האוטובוס או הרכבת.
2 צפייה בגלריה
"חניות כפולות, עצבים וצפירות". התחנה המרכזית במודיעין, השבוע
"חניות כפולות, עצבים וצפירות". התחנה המרכזית במודיעין, השבוע
"עלול לגרום לתאונות". החניה ליד התחנה המרכזית במודיעין
(צילום פרטי)
"זו בעיה של ממש, שמורגשת בעיקר בימי ראשון, אבל גם בשאר ימות השבוע", אומר אהוד ולנסי, תושב העיר. "בכל יום ראשון אני מביא את הבן החייל לתחנה המרכזית, ובשבועות האחרונים יש בשעות הבוקר בלגן, כאשר יש שם עשרות אם לא מאות הורים שמגיעים כדי להוריד את הילדים שלהם בתחנה". לטענת ולנסי, הדבר גורם לעומסי תנועה בכיכר דרך החשמונאים, ועלול לגרום לתאונות.
"גם ככה מדובר בדרך ראשית ועמוסה, בעיקר בשעות הבוקר, וברגע שאין לרבים מכלי הרכב אפשרות לעצור לצד המדרכה, המצב הופך מסוכן", הוא אומר.
בנוסף, מדי יום ראשון, בשעות הבוקר עד הצהריים, משמש מתחם הורדת הנוסעים לנקודת הסעה של חיילים מכל רחבי האיזור, כך שלמקום מגיעים מאות חיילים, רובם הגדול בהסעה על ידי הוריהם.

2 צפייה בגלריה
"מי שלומד בבאר שבע די בצרות". תחנת מודיעין מרכז
"מי שלומד בבאר שבע די בצרות". תחנת מודיעין מרכז
תחנת מודיעין מרכז
(צילום: רונן כרם)

"בראשון בבוקר יש שם בלגן רציני", אומרת ענת עמרני, תושבת העיר, אם לשני חיילים. "אף אחד לא רוצה לעמוד על החניה המיועדת לנכים, כי זו עבירה, כך שנוצר מצב שיש חניות כפולות, והרבה צפירות ועצבים".

קראו גם:

מהעירייה נמסר: "בסביבת תחנת הרכבת מודיעין מרכז ישנן 13 חניות מסוג 'נשק וסע', המיועדות לאיסוף נוסעי הרכבת בשדרות החשמונאים וברחוב ערער. בנוסף יש גם ארבע חניות המיועדות לרכב נכה, וזאת על מנת לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים חנייה קרובה לרכבת. בנוסף, מעבר לחניונים הרבים הנמצאים במרחק של פחות מ־300 מטרים מהתחנה, יש ברחוב ערער עוד מפרץ חנייה (כחול‑לבן) המיועד לכשבע מכוניות. כמו כן, בחודשים הקרובים, עם התקדמות בניית המלון, תוכשר עוד חניית 'נשק וסע' ברחוב הרכבת והיא תכיל חמש‑שבע חניות נוספות".
פורסם לראשונה: 07:13, 02.04.23