חשיפת "מיינט מודיעין" מלפני שבוע וחצי, אודות התנגדות עזה של ארגוני ימין לקיומו של מחנה הקיץ לנוער של פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני בשטח כפר הנוער בן שמן, ממשיך לעורר הדים רבים.
2 צפייה בגלריה
ח"כ אלמוג כהן. "מתקפה פרועה ואלימה"
ח"כ אלמוג כהן. "מתקפה פרועה ואלימה"
ח"כ אלמוג כהן. "מתקפה פרועה ואלימה"
(טוויטר, צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת)
אתמול (שני) בבוקר, התקיים דיון מיוחד בנושא בוועדת החינוך של הכנסת, בעקבות בקשתו של ח"כ חנוך מילביצקי (ליכוד), שנחשף בשבוע שעבר לכתבה שפורסמה כאן וב"ידיעות מודיעין".
הדיון בוועדה היה סוער במיוחד, וכלל עימותים מילוליים חריפים בין הצדדים, כשמצד אחד ניצבו אנשי פורום המשפחות, בראשם יו"ר הפורום, יובל רחמים, מנהלת כפר הנוער, אילנה טישלר, וחברי הכנסת מטעם מפלגת העבודה גלעד קריב ונעמה לזימי, ומהצד השני, ח"כ מילביצקי וחברי הכנסת מטעם מפלגת עוצמה יהודית - אלמוג כהן ולימור סון הר מלך.
כבר מתחילת הדיון הודיעו כהן וסון הר מלך כי הם מתנגדים בתוקף לקיומו של המחנה, ואמרו כי יפעלו לשלילת תקציבים מכפר הנוער במידה והמחנה יתקיים.
ח"כ כהן הגדיל לעשות ואיים כי אם המחנה ייצא אל הדרך בחודש יולי הקרוב, הוא "יפוצץ" אותו, כך לדבריו, אמירה קשה שהובילה לעימות חריף בין הצדדים.
"לא ראיתי חרפה כזו בכנסת מימיי, והגעתי לכנסת פעמים רבות", אומר רחמים, שאביו נהרג במסגרת שירותו הצבאי. "אני מזועזע מהמתקפה הפרועה והאלימה ומהאיומים המפורשים של חברי כנסת בוועדת החינוך כלפי הנהלת כפר הנוער בן שמן, וכלפי הפורום שלנו".
"אבי, אברהם רחמים, נהרג במלחמת ששת הימים, והוא השאיר מורשת מפוארת של בניית הארץ, הגנה עליה, וחתירה לחיים משותפים ולשלום".

2 צפייה בגלריה
"צריך כמה שיותר אנשים אמיצים". פעילות במחנה הקיץ בעבר
"צריך כמה שיותר אנשים אמיצים". פעילות במחנה הקיץ בעבר
פעילות במחנה הקיץ בעבר
(צילום פרטי)

"באים חברי כנסת ובעזות מצח מנסים לכאורה 'להגן על כבודם של חללי צה"ל', כאשר בעצם הם מבזים ומחללים את כבודו של אבי ואת מורשתו".

קראו גם:

נכון לעכשיו, אנשי כפר הנוער אינם מתכוונים לבטל את המחנה המתוכנן, ומבטיחים שלא לחזור בהם מעמדתם זו.