דורון ארד (24) ממודיעין זכה לאחרונה לפרסום עולמי לאחר שסרטון שלו מבצע תרגילים על סקייטבורד הופץ במספר אתרים ומגזינים ברחבי העולם, העוסקים בענפים של ספורט אתגרי.
2 צפייה בגלריה
דורון ארד בפעולה
דורון ארד בפעולה
דורון ארד בפעולה
(צילום פרטי)
קראו גם:
בעקבות הפרסום מקווה ארד, שגולש כבר למעלה מעשור, כי הוא יצליח להשיג ספונסרים נוספים על אלה שתומכים בו כעת, יקדם את תחום הגלישה בסקייטבורד בישראל ואפילו יגיע למשחקים האולימפיים, שם צפוי תחום גלישת הסקייטבורד להיחשב כענף התמודדות כשאר הענפים.
"התחלתי לגלוש בסקייטפארק הראשון במודיעין בשכונת בוכמן כשהייתי בן 14, וזה אחרי שנים שהחברים שלי ואני גלשנו על מדרכות ומעקות ברחבי העיר וחיפשנו מקום קצת יותר רציני לגלישה".
"במשך הזמן הפכנו להיות מוכרים בעיר, התגבשנו כחבורה והיינו מטיילים ברחובות, גולשים על עמודים ומדרגות ועשינו את זה למרות שאנשים קצת כעסו, בעיקר כי למרות שהיה את מתחם הסקייטפארק, הרחוב הוא 'פארק השעשועים' הכי שווה שיש, בטח בעיר כמו מודיעין שיש בה המון עליות ומדרגות".
בשלב מסוים, כשהסקייטפארק בשכונת בוכמן כבר לא איתגר את ארד, הוא חיפש מתקן אחר לאימונים, וכאקט של מחאה על היעדר פארק ראוי מבחינתם, הגיעו חבריו והוא לבצע פעלולים ברחבת הכניסה לעירייה.
מחאת חבורת הגולשים הביאה להקמתו של סקייטפארק גדול יותר בשכונת מוריה, שהפך למוקד משיכה לבני נוער וצעירים רבים.
2 צפייה בגלריה
דורון ארד
דורון ארד
דורון ארד
(צילום פרטי)
"באותן שנים השתפרתי מאוד והצלחתי לבצע דברים שראיתי בסרטונים, ואז הפקתי סרטון כדי למצוא לי ספונסר", נזכר דורון.
מי שהתרשמו מביצועיו של דורון היו אנשי חברת Gili's Skate Shop, שהחלו לתת לו חסות בתמורה לסרטוני פרסומת שצילם עבור החברה.
לפני מספר חודשים, בזמן אימוניו בתל אביב, פגש ארד צלם ספורט אתגרי שהפיק עבורו סרטונים, והם אלה שהתגלגלו באמצעות הרשתות לחו"ל.
"יש התלהבות רבה בכל מיני מקומות ואני מקווה שזה ייתן לי דחיפה להתקדם הלאה", הוא אומר.
"ענף הסקייט, כמו שקוראים לזה אצלנו, הולך להיכנס בקרוב לאולימפיאדה, ויש כוונה של איגוד הסקייט הישראלי ואיגוד הגלגיליות לעשות צעד גדול כדי להביא אנשים כמוני לעולם ולתחרויות, וזה מרגש.
החלום שלי הוא לייצג את ישראל בחו"ל ולעשות כבוד למדינה שאני כל כך אוהב. כיף לראות שממקום קטן יחסית כמו מודיעין אפשר להתקדם".