בזמן שהמדינה השאירה את ילדי כיתות ה'- ו' בבית מול הזום, במודיעין מכבים רעות יצאה לדרך תכנית שמוציאה את התלמידים מהזום אל הטבע, האוויר הפתוח, מפגשים מבוקרים והמון המון כיף.
עמיחי זליג, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילות, עסוק כל הזמן במחשבות יצירתיות שיהפכו לחלק משגרת הקורונה, והוא גם יזם את התכנית החדשה, אותה מפעילה החברה להגנת הטבע בשיתוף עם אגף קהילה בעירייה.
1 צפייה בגלריה
מהפעילות לצעירי מודיעין
מהפעילות לצעירי מודיעין
מהפעילות לצעירי מודיעין
(צילום: ירדן פישר)
"במהלך התכנית, יוצאים תלמידי כיתות ה'-ו' מהבית לטבע, ועוסקים במספר פעילויות שונות הניתנות לבחירה- הישרדות, ניווט, צפרות וליקוט", נמסר, הפעילות ללא תשלום מתקיימת לאורך 3 שעות, בארבעה אתרי טבע יפהפיים בעיר: גבעת התיתורה, הברפיליה, גבעת הברושים והגבעות הדרומיות. הילדים יכולים להירשם כקבוצת חברים ביחד, או באופן עצמאי, כל אחד לחוד, כאשר כל אחד בוחר את הדרך הנכונה עבורו".
קראו גם:
עוד נמסר כי הרישום מתבצע על בסיס מקום פנוי ובכל פעילות מותר כ 15 ילדים, והאמת היא, שכבר בתחילת ההרשמה לא נותרו מקומות פנויים. מרגע פרסום הפעילות הראשונה שהחלה השבוע, כל המקומות לפעילות נתפסו ול 18 פעילויות השבוע נרשמו כבר כ 250 ילדים.
עמיחי זליג הוסיף: "תקופת הקורונה מאתגרת את כולנו ואני עסוק כל העת בחיפוש אחר פעילויות ומיזמים שניתן לקיים כחלק משגרת החיים גם במגבלות הקורונה. אני מאמין שאם נמצא את הדרך להוציא לפועל פעילויות חברתיות שעומדות בהנחיות אפילו אם הן מצומצמות, דווקא הן אלה שיעזרו לנו להקפיד יותר על ההנחיות ולשרוד את התקופה שאינה קלה לאף אחד.
"לשמחתי מצאתי אוזן קשבת והרתמות מלאה בחברה להגנת הטבע וביחד עם אגף קהילה הצלחנו להוציא לפועל את הפעילות החשובה הזו וללא עלות, כי מגיע לילדים שלנו לצאת להפגש ולהתאוורר. השבוע היה הראשון, והמשובים היו פשוט מעולים. מאחר והביקוש כל כך גדול לתכנית, הוחלט כי כרגע ניתן יהיה להירשם לפעילות אחת בלבד, כדי לאפשר לשאר הילדים ליהנות בשבועות הבאים".
לכל העדכונים – חדשות מודיעין