טקס חגיגי במיוחד, במהלכו הונחה אבן הפינה להקמת מתחם המגורים והמסחר האחרון במע"ר, התקיים בשבוע שעבר.
1 צפייה בגלריה
"פוטנציאל גדול". כך ייראה הפרויקט
"פוטנציאל גדול". כך ייראה הפרויקט
"המון פוטנציאל". כך ייראה הפרויקט
(הדמייה: Olin)
מי שלקחו חלק בטקס, פרט לדיירים שרכשו לאחרונה דירות בפרויקט, ואנשי חברת הבנייה והייזום של הפרויקט, "גלעד מאי", היו ראש העירייה, חיים ביבס, והרב ישראל אברג'יל, שניצלו את ההזדמנות להרים כוסית לרגל השנה החדשה ולברך את אנשי החברה על הוצאתו לפועל של המיזם, שייקרא My Avenue.
בשבועות האחרונים גבר הביקוש לרכישת דירה בפרויקט, מאחר והוא מיזם הבנייה האחרון בתחום המע"ר, אזור העסקים, המסחר, הבילוי והמגורים של העיר – ובחברת 'גלעד מאי', שאנשיה התמודדו על הזכות לבנות על הקרקע ביחד עם עוד 39 חברות, וזכו לבסוף בזכות בתמורה לתשלום של 130 מיליון שקלים, מרוצים מאוד.
מתחם המגורים ייבנה על שדרות דם המכבים, לא רחוק מקניון עזריאלי ותחנת הרכבת העירונית, והוא יכלול על פי התוכניות שבעה בנייני מגורים המוגדרים כ"בנייני בוטיק" בגובה של בין חמש לשבע קומות, שבהם יהיו 123 יחידות דיור בגדלים של בין שלושה עד חמישה חדרים.
קומת הקרקע של הבניין תכלול שדרת חנויות בשטח כולל של כ-1,000 מ"ר, ונכון לעכשיו, מחירי הדירות בפרויקט ינועו בין 2.555 מיליון שקלים לדירת שלושה חדרים, ועד לסכום של כ-4.5 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים.
בטקס שהתקיים נשא ביבס דברים, ואמר, בין השאר: "אנחנו נמצאים בלב המע"ר של מודיעין וליד השדרה מהיפות בארץ, שהיא תולדה של חזון לבנות את ה'רמבלס' של מודיעין, שדרה רחבה שתכיל עירוב שימושים, מסחר ובילויים, ובמשך שנים התעקשנו על הפרויקט הזה כי האמנו בו".
קראו גם:
בני לביא, תושב העיר, שהתעניין ברכישת דירה בפרויקט, אומר: "המחירים די אופייניים לדירות בסדרי גודל דומה באיזור המרכז, ויש פה הרבה מה לקבל בתור בעל דירה, בטח שהבניינים ממוקמים במרכז העיר, לכן אני חושב שזה פרויקט עם המון פוטנציאל".