בשורה מצוינת לזוגות צעירים תושבי מודיעין, הזכאים על פי הקריטריונים של משרד הבינוי והשיכון לרכוש דירה במחיר מוזל, עם ההודעה כי ביום שלישי השבוע נפתח אתר ההגרלה ל־187 יחידות דיור במחיר מוזל במתחם מגורים שייבנה בשכונת כרמים בעיר.
1 צפייה בגלריה
"קרוב למשפחה". שכונת כרמים
"קרוב למשפחה". שכונת כרמים
"קרוב למשפחה". שכונת כרמים
(צילום: קובי קואנקס)

מדובר על התפתחות מפתיעה, בוודאי כשמדובר בשכונה ותיקה, הממוקמת בקרבה רבה הן למרכז העיר והן ליציאה הצפונית ממודיעין באזור צומת שילת.
פרויקט הבנייה להקמה של מאות יחידות דיור חדשות בחלק הצפוני של שכונת כרמים אושר לפני כשנה, וכעת פורסם כי חלק מהדירות מיועד לזוגות צעירים שטרם רכשו דירה.
על פי הנהלים, החל מהשבוע יוכלו מי שהם בעלי זכאות, מידע שאפשר לבדוק ולברר בקלות יחסית מול משרד הבינוי והשיכון, להיכנס לאתר הייעודי במשרד הממשלתי, "דירה בהנחה", ולקוות כי יעלו בגורל ויוכלו לרכוש דירה חדשה בשכונה בהנחה משמעותית.

קראו גם:

הרישום באתר ההגרלה אפשרי עד 6 בפברואר 2024, וכמה שבועות לאחר מכן יגלו תושבי העיר אם הצליחו לזכות בהטבה המשמעותית, בשווי של מאות אלפי שקלים.
"אני מאוד מקווה שהפעם נצליח, בטח שזה פה בעיר", מקווה אביחי שרגאי, צעיר שנולד וגדל בעיר. "בעבר השתתפנו כבר בהגרלות, אבל זה היה על דירות באזורים אחרים בשפלה, ועכשיו כשזה במודיעין זה מרגש מאוד, והלוואי שנצליח, כדי שנוכל להישאר כאן, קרוב למשפחה, למקום המוכר".
"הטבה בשווי של מאות אלפי שקלים זה דבר משמעותי מאוד, וטוב גם שהעירייה דואגת לתושבים שלה, והביאה לכך ששלושים אחוזים מסך הדירות שייבנו יהיו חלק מהמיזם הזה".
בין מקדמי הפרויקט נמצא חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, המכהן כמשנה לראש העירייה, שמרוצה מההזדמנות שניתנה לצעירים תושבי העיר לרכוש דירה בעיר בה גדלו: "נמשיך לדאוג לדור העתיד של העיר, ולייצר עוד פרויקטים של דיור למשתכן עבור הזוגות הצעירים שלנו, זו בהחלט משימה חשובה".