תושבי מודיעין הנוהגים לרכוב על אופניים, לרוץ או לצעוד בדרכים המקיפות את העיר, מתלוננים על כך שמזה מספר שבועות אנשי העירייה לא טיפלו בכמה משביליה המוכרים של העיר הסמוכים לפארק הטכנולוגי.
1 צפייה בגלריה
"מוזנח". אחד משבילי ההליכה בעיר
"מוזנח". אחד משבילי ההליכה בעיר
"מוזנח". אחד משבילי ההליכה בעיר
(צילום: פרטי)

מדובר בשביל הליכה בדרך יהודה המכבי, בקטע שבין דרך עמק האלה לשדרות הרכס, מקום בו צועדים מדי יום, ובעיקר בסופי שבוע, מאות ואלפים מתושבי העיר, לרוב תושבי השכונות הסמוכות ‑ כרמים והנביאים. על השביל, טוענים התושבים, ערימות גדולות של עלי שלכת שנשרו מהעצים שבשדרה, דבר שאינו יפה לעין ואף מפריע לחלק מהם להליכה או רכיבה.
"השדרה הזו אהובה עליי מאוד, היא בסיבוב הקבוע שלי, אבל בחודש האחרון פחות נעים ללכת שם, אני מודה", אומרת רעיה אבירם, תושבת שכונת כרמים. "לבן זוגי ולי יש מסלול קבוע, ודרך יהודה המכבי היא קטע קבוע אותו אנחנו עושים הלוך‑חזור, ובתקופה האחרונה השטח מוזנח, בטח בקנה מידה של עיריית מודיעין, ששומרת מאוד על טיפוח השטחים הציבוריים. נראה שמזה מספר שבועות לא עברו שם פועלי ניקיון, ואולי הדבר קשור למצב הביטחוני ולמחסור בפועלים, אבל בכל מקרה זה לא כל כך נעים לעין".

קראו גם:

רונן אליהו, תושב שכונת המגינים הנוהג לרוץ בשביל זה מספר פעמים בשבוע, מוסיף: "באמת לא סימפטי לרוץ שם, אפילו ברמה שפחות נוח כי יש המון עלים על הרצפה, שבקטעים מסוימים מכסים לגמרי את השביל. בנוסף לעלי השלכת יש לא מעט זבל שעף ברוח ונשאר על השביל, ובגלל שלא עוסקים כנראה בגינון, אז גם לא מעט אשפה מצטברת שם, וחבל. אני חושב שצוות ניקיון אחד שיגיע לשם יפתור את הבעיה לתקופה לא קצרה, ונקווה שזה יקרה".
מהעירייה לא נמסרה תגובה לכתבה.