שכונת מורשת במודיעין, הנבנית בימים אלה בקרבת השטח הפתוח שמצפון‑מערב לעיר, הפכה, בשל העובדה כי היא תהיה קרוב לוודאי אחת השכונות החדשות הגדולות האחרונות שייבנו בשנים הקרובות בעיר, למוקד מבוקש למדי לדירות ובתים.
1 צפייה בגלריה
פרויקט "דונה קראון"
פרויקט "דונה קראון"
פרויקט "דונה קראון"
(הדמיה: רן צרפתי הדמיות)
קראו גם:
הכניסה לשכונה ממוקמת במרחק של דקות נסיעה מכביש 431 ובמרחק של עשר דקות נסיעה מכביש 1. בניית השכונה החדשה, ממנה נשקף נוף אל נחל ענבה ואל השטח הפתוח שמצפון לעיר לכיוון יער בן שמן, צפויה להימשך מספר שנים, ומי שעתידה לבנות את רוב מתחמי המגורים בה היא חברת הבנייה והייזום "דונה נדל"ן".
על פי תוכניות הבנייה, צפויה החברה להקים בשכונה 2,170 יחידות דיור, וזאת במסגרת פרויקט "דונה קראון" מודיעין, בבנייה רוויה וביחידות דיור בגדלים שונים, משלושה חדרים ועד שישה חדרים, דירות גן ודירות גג.
לדברי מנכ"ל קבוצת דונה, שלום שי, הקמת מתחמי המגורים בשכונת מורשת היא אתגר גדול עבור אנשי החברה, וזאת לאור כמות יחידות הדיור שייבנו בשטחה. לשם השוואה, במהלך שנת 2020 מכרה החברה 1,219 יחידות דיור, נתון המהווה זינוק בשיעור של 72 אחוזים לעומת כמות יחידות הדיור אותן הקימה החברה בשנת 2019. בנוסף, ממש לפני מספר חודשים, עבר מטה החברה לאזור המע"ר החדש במרכז מודיעין.
"שנת 2020 הציבה בפתחנו אתגרים ברמה המסחרית מבחינת שיווק כמות משמעותית של דירות, ברמת התמודדות למכרזים חדשים לשנים הבאות קדימה וכמובן שהיו גם אתגרי הקורונה", אמר שי. "עם זאת, המציאות הנוכחית מוכיחה שנדל"ן למגורים היה ונשאר יציב ובטוח, גם כנכס משפחתי וגם כהשקעה פיננסית. השוק ממשיך לסמן ביקושים גבוהים לצד מגמה של עליית מחירים ואנו נערכים מבחינת מענה ומלאי גם לשנים הבאות".