שכונת מורשת במודיעין צפויה להיות השכונה האחרונה שתיבנה בעיר בשנים הקרובות, וייתכן שתהפוך לשכונה האחרונה בכלל בעיר, כי מודיעין הגיעה לקצה גבול השטח המוניציפלי בו אפשר לבנות, ובשל כך בימים אלה נרשמת התעניינות רבה מאוד בנכסים בשכונה.
1 צפייה בגלריה
פנטהאוז בפרויקט
פנטהאוז בפרויקט
פנטהאוז בפרויקט
(הדמיה: "דרא שיווק נדל"ן )
קראו גם:
לפי תוכנית הבניין העירונית, צפויה שכונת מורשת להיות אחת השכונות הגדולות בעיר ולכלול קרוב ל־4,200 יחידות דיור בגדלים שונים, על פני שטח כולל של כ־1,700 דונם.
היא גובלת באיזור הדרומי שלה בשכונת נופים, שכונה חדשה נוספת שאכלוסה נמצא בימים אלה בשלב מתקדם.
אנשי חברת "דרא שיווק נדל"ן", המשווקים את אחד הפרויקטים הראשונים שנבנים כעת בשכונה, Sky Avenue, פרסמו בשבוע שעבר כי מכרו עבור חברת "טעמן נדל"ן" המנהלת את הפרויקט, שתי דירות מיוחדות: האחת דירת פנטהאוז המשתרעת על פני קומה שלמה, והשנייה מיני פנטהאוז, המשתרעת על פני חצי קומה.
המחיר ששילמו הרוכשים עבור הנכסים: 4.535 מיליון שקלים עבור הפנטהאוז, הממוקם בקומה 12 וכולל שלוש חניות ומחסן ומשתרע על פני שטח של 208 מ"ר, ועוד שתי מרפסות פתוחות בגודל מצטבר של 130 מ"ר, ו־3.61 מיליון שקלים עבור המיני פנטהאוז, ששטחו 147 מ"ר והוא כולל מרפסת בגודל 160 מ"ר. הוא ממוקם בקומה התשיעית של בניין המגורים.
הפרויקט המדובר כולל גם דירות בנות חמישה חדרים, שמחירן ההתחלתי עומד על 2.99 מיליון שקלים.
רונן אלוויה, שמתגורר עם משפחתו במרכז העיר ומקווה לרכוש דירה חדשה, לא מרוצה מהמצב: "מטורף שהגענו למצב שמחיר התחלתי לדירות בשכונות החדשות עומד על 3 מיליון שקלים. זה בלתי אפשרי לחבר'ה צעירים, ולא הקבלנים אשמים אלא המדינה, ולכן הצעירים מתקשים כל כך".