יואב נידם, בן ה-11 ממודיעין מאובחן בלוקמיה, אבל בעתיד הוא יהיה מעצב בגדים ידוע ומוכר בכל העולם. את המשאלה הזו, להפוך מעצב ליום אחד, נרתמו להגשים עבורו במכון הטכנולוגי בחולון, במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish Israel, עמותה המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים.
2 צפייה בגלריה
יואב נידם
יואב נידם
יואב נידם. בעתיד עוד נלבש את העיצובים שלו
(צילום: באדיבות HIT)
"החוויה ב-HIT הייתה מאוד מעצימה עבורי", סיפר יואב נידם. "היה מרגש לראות את כל האנשים שהגיעו בשבילי. הרגשתי שלמדתי המון והיה ממש מרתק לראות כיצד הסמלים שעליהם עבדתי במשך תקופה מאוד ארוכה הופכים להיות מוצרים אמיתיים".
ממה נהנית במיוחד?
"מה-VR, האולפן, וללמוד על תוכנות האנימציה והעריכה, מי שהדריך אותי אפילו נתן לי את מספר הטלפון שלו כדי שאתייעץ איתו במידה ואצטרך עזרה כשאחזור הביתה. בעתיד אני רוצה להפוך למעצב בגדים והרגשתי שהגשמת החלום שלי להפוך למעצב ליום אחד, העניקה לי סדרה של כלים שתשרת אותי כדי להגשים את המטרה הזו בעתיד".
2 צפייה בגלריה
(המכון הטכנולוגי חולון | צילום: אבי מועלם)

קראו גם:

צחי דינר, ראש המחלקה לתקשורת חזותית שליווה שליווה את יואב במהלך היום מספר: "הפכנו את יואב לסטודנט לעיצוב למשך יום אחד. ביקשנו ממנו שיביא ציורים ועבודות שלו ומהם הכנו עבורו תיקים ופוסטרים". עוד הוסיף דינר וסיפר שהחוויה של יואב כלל טעימה ממה שלומדים סטודנטים מן המניין: "סטודנטים לעיצוב לומדים מגוון עולמות תוכן הכוללים הדפסה, צבע, אנימציה וטכנולוגיה. כך שבמשך היום של יואב איתנו, הסברנו לו מעט מכל נושא, על מנת שיוכל לקחת את העקרונות הללו הלאה כשימשיך לעבוד על הפרויקטים שלו".