תושבת מודיעין, מריה סיטרין, בת ה-43, מוגדרת בימים האחרונים כנעדרת לאחר שנעלמה מאז שעות הצהריים של יום שני השבוע.
1 צפייה בגלריה
"נעדרת בסיכון". מריה סיטרין
"נעדרת בסיכון". מריה סיטרין
"נעדרת בסיכון". מריה סיטרין
(צילום: דוברות המשטרה)
בהודעה שפרסמה משטרת מחוז מרכז אתמול (שלישי) בשעות הבוקר, מתבקש הציבור לסייע באיתורה של סיטרין.
משטרת ישראל נוהגת לפרסם מעת לעת תמונות של נעדרים, אולם צעד זה מבוצע בדרך כלל רק כאשר יש חשד סביר כי הנעדר או הנעדרת עלולים לפגוע בעצמם, או שהם בעלי גורם סיכון כלשהו, ומשך ההיעדרות הוא לא תמיד הסיבה לפרסום.
בהודעה שפורסמה אתמול צוין כי המשטרה מבקשת סיוע עבור "נעדרת בסיכון", וזאת מבלי לפרט מה רמת הסיכון, ומה הסיבה שבמשטרה אישרו להפיץ את תמונתה של סיטרין בציבור.
עוד נמסר בהודעה כי משפחתה נתנה למשטרה אישור לפרסם את דבר היעדרה, וכן כי היא נעדרת מאז שעות הצהריים של יום ראשון, ועל פי ההערכות, שהתה אז בתל אביב.
המשטרה פרסמה תיאור כללי של סיטרין: גובהה 1.62, מבנה גופה רזה, שיערה שטני חלק, ועל פי עדויות בני משפחתה שנמסרו לשוטרי תחנת מודיעין, כשיצאה מהבית לפני שנעלמה היא לבשה מכנסי ג'ינס ומעיל בצבע תכלת.
גורם במשטרה: "זה לא דבר חריג מדי שמפרסמים שם ותמונה של נעדרת, אבל כשזה מגיע למצב הזה אנחנו מוטרדים ממש, ובמקרים אלה עזרת הציבור יכולה לסייע מאוד, וכולנו תקווה שלסיפור הזה יהיה סוף טוב".

קראו גם:

לבקשת המשטרה, כל מי שמבחין בסיטרין או באישה שתיאורה דומה, או שמחזיק במידע אודותיה, מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה, או להתקשר לתחנת המשטרה העירונית: 08-6769438.