נדחתה תביעת לשון הרע שהגיש צעיר תושב אחד היישובים באיזור מודיעין, נגד אישה תושבת האיזור, בטענה כי פגעה בשמו הטוב אחרי שפרסמה בפייסבוק כי הוא איים על חייה.
1 צפייה בגלריה
תחנת דלק
תחנת דלק
תחנת דלק
(צילום: ShutterStock)
קראו גם:
בדיון, שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, נטען כי האישה פרסמה בפייסבוק כי הצעיר, ששירת אותה בתחנת דלק באיזור, אמר לה: "אני רוצה לחתוך אותך לאלף חתיכות".
אלא שהשופטת מיכל הירשפלד, סברה כי הצעדים בהם נקטה האישה בעקבות המקרה שחוותה בוצעו משום שהיא הרגישה מאוימת, ונעשו בתום לב, וכי כלל לא הוכח שהפרסום אודות המקרה בפייסבוק נעשה על ידי האישה עצמה.
תחילת הסיפור בשנת 2016, כאשר האישה נכנסה לתחנת דלק באיזור, ולטענתה, לאחר שהמתדלק החזיר לה את כרטיס האשראי, הוא אמר לה: "אני רוצה לחתוך אותך לאלף חתיכות".
אמירה זו הפחידה את האישה, והיא התייצבה למחרת בתחנת המשטרה במודיעין והגישה תלונה נגד המתדלק, ובעקבותיה הוא ואדם נוסף העובד בתחנת הדלק זומנו לחקירה.
גרסת האישה אודות האירוע, כך עלה מכתב התביעה שהגיש המתדלק, הגיעה בתוך זמן קצר לרשתות החברתיות, דבר שגרם לו לטענתו לעוגמת נפש רבה, על אף שחודש לאחר המקרה הודיעה המשטרה על סגירת התיק נגדו בסעיף היעדר אשמה.
בהמשך הגיש המתדלק באמצעות עו"ד מאג'ד ג'נאים תביעת לשון הרע נגד האישה, על כך שהפיצה את הסיפור בפייסבוק, הכפישה את שמו וגרמה לו כמעט לאבד את מקור פרנסתו, ודרש לפצותו בסכום של 150 אלף שקלים.
מי שייצג את האישה, עו"ד דן ליברמן ממשרד אפרים־אברמזון ושות', טען כי תלונתה של האישה הוגשה בעקבות האירוע המטריד שחוותה, ולו היתה עדה גם קרובת משפחה ששהתה איתה ברכב באותה העת.
כאמור, בסופו של דבר דחתה השופטת את תביעת המתדלק, אחרי שבחנה את הראיות והעדויות של שני הצדדים, מהן הסיקה כי לזכות הנתבעת, שהגישה את התלונה מתוך אמונה באמיתות הדברים, עומדת הגנת תום הלב.
כל העדכונים - חדשות מודיעין