הימשכות ימי הלחימה, ירי הרקטות לאיזור מודיעין, והחשש של הורים לצאת עם ילדיהם בתקופה זו לגני שעשועים ברחבי העיר, מביאים ככל הנראה למעשי ונדליזם בחלק מהגינות הציבוריות בעיר.
1 צפייה בגלריה
"להגביר סיורי הפיקוח". מיקום הערסל שנגנב
"להגביר סיורי הפיקוח". מיקום הערסל שנגנב
"להגביר סיורי הפיקוח". מיקום הערסל שנגנב
(צילום: פרטי)

בשבועיים האחרונים התרחשו מספר מקרים של גרימת נזק לרכוש. באחת הגינות בשכונת נופים, גילו תושבי השכונה כי אחד הערסלים במתחם המשחקים נגנב. "מישהו הגיע, ניצל את התנועה הדלילה באיזור וניתק את הערסל מהעמודים אליהם היה מחובר, ופשוט הלך", אומרת חגית לבבי, תושבת השכונה. "לא ביררתי עם המוקד אם ידוע להם מי אחראי לזה, אבל אני מניחה שמדובר במעשה השחתה או ונדליזם".
גם בשכונת מורשת, הנמצאת מעברו השני של נחל ענבה, גילו בשבוע שעבר תושבים על השחתה באחד הפארקים הציבוריים בשכונה.
"אחד המתקנים פשוט נשבר, חלק ממתקן טיפוס, לא משהו שנשבר סתם ככה", אומר אביב חייט, תושב השכונה. "כנראה שהיו פה בני נוער או חבר'ה אחרים שהסתובבו משועממים, ושברו את המתקן".

קראו גם:

באזורים אחרים, בשכונת מוריה, רוססו לאחרונה כתובות גרפיטי, אירוע שחזר על עצמו גם בעבר. "אין הרבה מה לעשות, פרט להגברה של סיורי פיקוח במקומות המועדים", מסכם תושב אחר.
מהעירייה נמסר בתגובה: "כל מקרה של פנייה שמדווח למוקד העירוני מטופל בהקדם. שני המקרים מטופלים על ידי גורמי המקצוע. בנושא סיורי הביטחון ככלל וביתר שאת בתקופה האחרונה, אגף הביטחון מקיים סיורים מוגברים ברחבי העיר, בדגש על סיורים ונוכחות רבה בשטח על ידי כוחות הביטחון ומתנדבים רבים. בין השאר במהלך פעילות זו נתפסה לאחרונה קבוצה שריססה כתובת גרפיטי בעיר".